To je najmočnejši Porsche z bencinskim motorjem

29. 8. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

Porsche je Cayenne Turbo nadomestil s priključnim hibridnim modelom Turbo E-Hybrid.

Porsche je aprila predstavil občutno osveženi Cayenne, ki je ob kozmetični prenovi dobil tudi novo pogonsko ponudbo - Cayenne S denimo sedaj poganja osemvaljnik. Zdaj so v Stuttgartu k ponudbi dodali Turbo E-Hybrid, priključni hibrid, ki je nadomestil model Turbo in je trenutno najmočnejši Porsche z bencinskim motorjem in obenem najmočnejši Cayenne doslej.

Porsche

Sistem zmore namreč kar 544 kW oziroma 739 KM ter 950 njutonmetrov navora. V pogonskem sklopu je sicer posodobljeni 4-litrski dvojno prisilno polnjeni V8 s 441 kW (599 KM) moči ter e-motor s 130 kW (176 KM) moči. Do stotice ta Cayenne pospeši v 3,7 sekunde in doseže najvišjo hitrost pri 295 km/h. Ni od muh, kajne? Baterija zmogljivosti 25,9 kWh omogoča do 82 kilometrov dosega (merjeno v mestu), polni pa se z močjo 11 kW.

Preberite tudi: Osemvaljnik za zadnji "hura"

Zračno vzmetenje je serijsko in omogoča nastavljanje stiska in odboja. Serijski je tudi sistem Porsche Vectoring Plus, ki navor na zadnji osi vektorira s pomočjo elektronsko upravljanega diferenciala. Porsche Dynamic Chassis Control z aktivno stabilizacijo in štirikolesno krmiljenje sta na voljo za doplačilo.

Porsche

Se spomnite izrazito nabritega Cayenna Turbo GT? Tega v Evropi zaradi emisijskih zahtev žal ni več v ponudbi, zato pa je Turbo E-Hybrid v kupejevski različici mogoče dobiti s paketom GT, ki ima nekatere njegove značilnosti. Na primer 10 milimetrov nižje podvozje in posebne nastavitve podvozja, negativnejši previs sprednjih koles, ki so širša (platišča so 22-palčna), neposrednejše krmiljenje, serijski je tudi keramični zavorni paket. GT Package je opazen tudi navzven s črnimi podaljški blatnikov, prepoznavnima zaključkoma izpuha iz titana na sredini in difuzorjem iz ogljikovih vlaken na primer. Z omenjenim paketom Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe do stotice pospeši v 3,6 sekunde, doseže pa največ 305 km/h.

Porsche

Znane so tudi že cene za Nemčijo. Novi Cayenne Turbo E-Hybrid bo tam stal najmanj 176.324 evrov oz. 179.775 evrov v Coupe različici. S paketom GT pa se začne pri 208.454 evrih. Cayenne čaka sicer še tretja priključna hibridna različica.

Preberite še: To omejeno serijo Porschejevih modelov si lahko najbrž privoščite tudi vi!

BONUS VIDEO: Kontroverzen tako na pogled kot tudi za volanom, novi BMW M2 bo mnoge razočaral, še več jih bo navdušil!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol