Kriza steguje lovke tudi po najbolj prestižnih. Tudi legendarna znamka bo izdatno zmanjšala število zaposlenih

14. 2. 2025 | Gregor Žvab
Deli
Kriza steguje lovke tudi po najbolj prestižnih. Tudi legendarna znamka bo izdatno zmanjšala število zaposlenih (foto: Aleksandra Saša Prelesnik)
Aleksandra Saša Prelesnik

Očitno na krčenje kadra ni imun praktično nihče več.

Porsche je napovedal obsežno zmanjšanje števila zaposlenih v Nemčiji v okviru programa zniževanja stroškov, s katerim želi izboljšati dobičkonosnost. Ukrep je odziv na zmanjšano povpraševanje po električnih vozilih in zahtevne gospodarske razmere, poroča Automotive News Europe.

Obsežne spremembe v tovarnah in razvojnem centru

Redukcija bo zajela 15 odstotkov delovnih mest v glavnem obratu v Zuffenhausnu in raziskovalno-razvojnem centru v Weissachu. Odpustov ne bo, zmanjšanje zaposlenih bo potekalo z zgodnjim upokojevanjem in odpravninami, Porsche pa bo tudi omejil nove zaposlitve.

Podjetje se sooča z upadom povpraševanja po električnih modelih v Evropi in šibkim trgom na Kitajskem, kar vpliva na poslovne rezultate. Porsche je februarja opozoril, da bodo višji stroški širitve ponudbe hibridnih in klasičnih modelov letos zmanjšali dobičkonosnost na okoli 14 odstotkov, kar je manj od prej predvidenih 15–17 odstotkov.

Trčil v parkiran avto in zbežal, a pustil nenavadno sporočilo

Zaradi slabšega poslovanja sta odstopila finančni direktor Lutz Meschke in vodja prodaje Detlev von Platen. Porsche je že lani odpustil 1.500 zaposlenih s pogodbo za določen čas, vendar je ocenil, da to ne bo zadostovalo.

Pritisk na celoten koncern

Šibko povpraševanje po električnih vozilih vpliva tudi na druge znamke skupine Volkswagen. Volkswagen razmišlja o posodobitvi klasičnih modelov, kot so Golf, T-Roc in Tiguan, Audi pa razpravlja o prihodnosti modela A3. Kljub prilagoditvam skupina Volkswagen ostaja pri načrtu postopnega umika motorjev z notranjim zgorevanjem do zgodnjih 2030-ih let.

Čeprav podjetje priznava številne izzive, med katerimi so zamude pri prehodu na elektromobilnost in gospodarske negotovosti, ostaja zavezano iskanju dolgoročnih rešitev. Pri tem poudarja, da so ukrepi nujni za ohranitev konkurenčnosti v hitro spreminjajočem se avtomobilskem sektorju.

To so trije družinski Volkswagni, ki dobivajo "GTI motor"

Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija