Porsche je v Frankfurtu v obliki študije Mission E predstavil prvi popolnoma električni štirisedežni športni avtomobil v svoji zgodovini.
Kot pravijo pri Porscheju, so v študiji nezmotljivo čustveno oblikovanje združili z odličnimi zmogljivostmi in vizionarsko praktičnostjo prvega 800-voltnega električnega sistema.
Štirivratnega štirisedežnega športnika poganja pogonski sklop iz dveh sinhronih motorjev, ki je po zasnovi enak pogonskemu sklopu zmagovalca letošnje dirke 24 ur Le Mansa Porscheja 919 Hybrida. Oba motorja skupaj razvijeta moč več kot 600 "konj" (440 kW) in Mission E v manj kot 3,5 sekunde pospešita do 100, v manj kot 12 sekundah pa do 200 kilometrov na uro. V nasprotju z običajnimi elektromotorji lahko polno moč ohranjata tudi po več zaporednih pospeševanjih.
Njuna moč se na podlago prenaša s pomočjo štirikolesnega pogona z elektronskim nadzorom oprijema Porsche Torque Vectoring, ki navor samodejno prilagaja vsem štirimi kolesom, k učinkovitemu izkoristku moči pa pripomore tudi štirikolesni volan. Mission E lahko zato severno pentljo dirkališča Nürburgring premaga v manj kot osmih minutah. K temu pripomoreta tudi nizka vgradnja baterije in lahka gradnja karoserije iz kombinacije aluminija, jekla in ogljikovih vlaken z enakomerno razporeditvijo teže med obema premama.
Mission E lahko s polno litij-ionsko baterijo prevozi več kot 500 kilometrov, v vsega petnajstih minutah pa ga je mogoče pripraviti za nadaljnjih 400 kilometrov vožnje. K temu pripomore inovativna 800-voltna tehnologija polnjenja baterij, s katero dvakratno presega dosedanje najhitrejše polnilnice, ki delujejo pri napetosti 400 voltov. Baterijo je sicer mogoče napolniti tudi na 400-voltnih polnilnicah ali indukcijski brezžični polnilni napravi v domači garaži.
Pri Porscheju s študijo napovedujejo tudi smernice, ki se jih bodo držali pri zasnovi prihodnjih modelov. V notranjosti poudarjajo predvsem odsotnost osrednjega predora, zaradi katerega je zelo prostorna in zračna. Podarjen je tudi voznikov delovni prostor, v katerem prevladujejo 3D zasloni OLED, ki se prilagajajo voznikovemu položaju, voznik in sovoznik pa lahko info-zabavnostne sisteme upravljata tudi brezstično s pomočjo tridimenzionalnih holografskih podob.