Panamera je prva (kombi)limuzina te znamke (res je, pet vrat ima! ), ki je odslej tudi uradno na našem trgu, in sicer gre takole: različica S stane dobrih 109 tisoč, 4S stane 118 tisoč in Turbo je vreden nekaj čez 155 tisoč evrov.
Tudi notranjost povzema poteze Devetstoenajstice in delno Carrere GT, kot prestižna limuzina pa ponuja veliko več izbire pri barvah in materialih kot drugi Porscheji. Menda s proizvodnih trakov še nista prišla dva povsem enaka. Panamera je nastala na novi platformi, ki kljub zelo majhni zunanji višini zagotavlja prostor štirim odraslim višine 195 centimetrov.
Trdijo, da gre za najboljši kompromis med udobjem in športnostjo, delno tudi po zaslugi nastavljive elektronike za mehaniko – motor, menjalnik in podvozje. Na račun sodobne tehnologije in rešitev jim je normno porabo uspelo zmanjšati kar za 3, 2 litra na 100 kilometrov, kar bo zagotovo pomembno pri boju s tekmeci. Med njimi najbolj izstopata dva, CLS in Quattroporte.
Prihodnje leto bo Panamera dobila še motor V6 (300 'konj' ter dvo- in štirikolesni pogon), leta 2011 pa tudi hibridni pogon z blizu 400 'konji' največje moči, bencinskim V6, elektromotorjem ter nikelj-kadmijevimi baterijami. Slovenski zastopnik jih namerava letos prodati do 14, od teh bosta kar dve tretjini različice Turbo! (VK)
Foto: Porsche