Porsche je predstavil tretjo generacijo Panamere, ki bo odslej na voljo le še kot limuzina - zdaj so ponujali tudi karavana.
Oblikovnih sprememb navzven in v kabini ni veliko, a tako je bilo tudi pri menjavi generacije 911. Novosti pa seveda so. Poudarjajo, da je avtomobil zdaj videti še bolj športno. Linija oken je malo manj zaobljena, spremenjeni so odbijači in zadnje luči ter žarometi; ti so zdaj serijsko matrični LED, njihov snop pa seže 600 metrov daleč. Panamera je dolga 5,2 metra, široka 1,93 metra in visoka 1,42 metra. Še vedno bo na voljo tudi podaljšana različica executive; v dolžino so ji dodali 20 centimetrov in v višino pol centimetra.
Dodelali so tudi notranjost. Instrumentna plošča je zdaj popolnoma digitalizirana. Spremenjena je tudi sredinska konzola, kjer ni več ročice menjalnika. Ta je zdaj premaknjena desno od volana. Nov je tudi zaslon pred sopotnikom, ki je del dodatne opreme. Porsche še vztraja pri klasičnih stikalih in gumbih, vendar sledi trendom digitalizacije in ekranizacije.
Podvozje
Pomembno novost Porsche izpostavlja pri podvozju. Panamera bo zdaj serijsko opremljena z naprednim zračnim vzmetenjem, ki ga s kratico imenujejo PASM. Sistem ima dve komori in s po dvema ventiloma ter naj bi ponujal obilo udobja in športnosti. Na voljo je tudi štirikolesno krmiljenje, pri hibridnih izvedenkah pa je lahko podvozje opcijsko še nadgrajeno s Porsche Active Ride.
Vstopni model bo poganjal 2,9-litrski V6 s 353 KM (260 kW) in 500 Nm navora, kar je 17 kW in 50 Nm več kot doslej. Najhitrejša bo nosila oznako Turbo E-Hybrid. Pri tej bo moč zagotavljal hibridni pogonski sklop s 4-litrskim V8 in na novo razvitim elektromotorjem. Skupaj zmoreta 680 KM (500 kW) in 930 Nm navora.
Nova barva
Porsche je nedavno predstavil tudi "novo barvo" - turbonite. To bodo zdaj uporabili na logotipih in še nekaterih delih svojih modelov, ki nosijo oznako Turbo. Tako bodo ti zdaj prepoznavnejši.
Preberite še: Koliko časa se lahko še peljete, ko se prižge lučka za rezervo? Odvisno, kaj vozite ...
BONUS VIDEO: Prisluhnite najbolj zanimivim izkušnjam dveh izvrstnih slovenskih dirkačev!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj