Nov športni luksuzni SUV se bo po robu postavil BMW-jevemu X6 s 404 kilovati moči in pospeškom 3,9 sekunde do 100 kilometrov na uro.
Porsche je dodelal svoj največji SUV v ponudbi, da bi se lahko neposredno kosal z BMW-jem X6 in Mercedesom GLE. Največji oblikovni razliki v primerjavi z običajnim Cayennom sta bolj položno vetrobransko steklo ter močneje ukrivljena streha, ki se spušča v velik prtljažni pokrov oziroma peta vrata.
Po zaslugi drugačnih zadnjih vrat in širših odbijačev je vozilo širše za 18 milimetrov, zadnja registrska tablica pa bo od zdaj na odbijaču, in ne na prtljažnih vratih. Tudi Cayenne Coupe ima, tako kot njegov običajnejši sorodnik, aktivni zadnji spojler, ki deluje v kombinaciji s strešnim. Pri hitrosti nad 90 kilometrov na uro se raztegne za 135 mm in poveča pritisk vozila k tlom.
Izvršni direktor podjetja Porsche, Oliver Blume, o najnovejšem članu Porschejeve družine pravi: »Coupe ima vse tehnične lastnosti tretje generacije Cayenna, vendar ga odlikuje bolj progresiven, športen in čustven dizajn.«
V notranjosti Cayenne Coupe lahko gosti štiri ljudi, saj zadnja klop ponuja prostor dvema, v sredini pa je naslon za roko. Brez doplačila naj bi si bilo mogoče omisliti tudi klasično zadnjo klop s tremi sedeži. Zadaj se sicer sedi 30 milimetrov nižje kot v klasičnem Cayennu, s čimer so pri Porscheju pridobili dovolj prostora za glave, čeprav linija strehe močneje pada.
Prostornina prtljažnika meri 625 litrov, kar lahko povečamo do 1.540 litrov, če podremo zadnji klop, kar pomeni 145 oz. 170 litrov manj kot v Cayennu. V Cayennu Coupe Turbo bo prtljažnega prostora še nekoliko manj: 600 oz. 1.510 litrov, kar pomeni, da Porsche v tem pogledu nekoliko prekaša BMW X6, nazaduje pa za Mercedesom GLE Coupe.
Armaturna plošča, digitalni merilniki, infozabavni zaslon in drugi nadzorni elementi so enaki kot v Cayennu. Cayenne Coupe bodo sicer izdelovali na isti liniji kot Cayenne – v tovarni v nemškem Leipzigu.
Za zmanjševanje teže bodo imeli kupci na voljo različne prijeme. Tako bo Porsche za Cayenne Coupe ponudil plastično streho, ojačano z ogljikovimi vlakni (podobno kot pri 911 GT3 RS), 22-palčna platišča, dodatke v notranjosti iz ogljikovih vlaken, na modelu Turbo pa tudi drugačen (lažji) izpušni sistem.
Sprva se bodo interesenti pri novem Porscheju lahko odločali med dvema bencinskima agregatoma, vendar pričakujemo, da bosta kmalu (morda do konca leta) na voljo tudi priključnohibridna pogonska sklopa, ki ju poznamo iz Panamere. Za zdaj pa bo torej osnovni Cayenne Coupe opremljen s turbinsko polnjenim 2,9-litrskim bencinskim šestvaljnikom z 250 kilovati oz. 335 'konji' moči ter 450 njutonmetri navora. V kombinaciji s serijskim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom naj bi ta Porsche 'stotico' dosegel v 5,9 sekunde, merilnik hitrosti pa se bo ustavil pri dobrih 240 kilometrih na uro.
Zmogljivejša možnost bo Cayenne Coupe Turbo s štirilitrskim bencinskim osemvaljnikom, ki mu pri dihanju pomagata dve turbini. Razvil bo 404 kilovate ali 542 'konjev' največje moči ter kar 770 njutonmetrov navora, kar mu bo ob pomoči enakega menjalnika kot pri šibkejši različici omogočilo sprint do 100 kilometrov na uro v manj kot štirih sekundah, na predelu nemške avtoceste brez omejitve hitrosti pa se boste lahko zapeljali s hitrostjo 285 kilometrov na uro.
Pri Porscheju za zdaj niso razjasnili, kakšne so razlike na podvozju za Cayenne Coupe, potrdili pa so, da bodo vsi modeli ponujali servoojačan volanski mehanizem, občutljiv na hitrost, 20-palčna platišča, aktivno vzmetenje PASM, paket Sport Chrono, pomoč pri parkiranju in kamero za pogled nazaj v serijski opremi. Prvi lastniki se bodo s Cayennom Coupe predvidoma lahko zapeljali maja.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del