Mazda je tipična Japonska znamka in takšno je tudi razmišljanje njihovih šefov. Ko prihajajo težki časi, se rahlo umaknejo, ko se zadeve uredijo, zacvetijo.
Enako je bilo z Mazdo. Po uspešnih letih, ki sta jih prinesli Mazda6 in Mazda3, so se rahlo umaknili v ozadje, pa čeprav so dobro delali tudi z novimi krizanci. A že od lani dalje, je njihov pristop na avtomobilski trg odločnejši. Svetovna prodaja je v temeljitem vzponu, se boljša je evropska, kjer je samo lani zrasla za neverjetnih 60 odstotkov.
Velike zasluge si pri tem jemljejo že omenjeni križanci. Vključno z Mazdo CX-5, ki se zdaj predstavlja v povsem novi luči. Oblikovno se naslanja na večji in predvsem v Ameriki uspešni CX-9, hkrati prinaša številne novosti na področju varnostno-asistenčnih sistemov. Hkrati Japonci trdijo, da je počutje v notranjosti boljše in da se predvsem avto pelje bolje.
Mazda CX-5 prihaja z dvema bencinskima motorjema Skyactiv-G 2,0 in Skyactiv-G 2,5, ki sta še naprej brez turbinskih polnilnikov, ter turbodizelskimi motorjem Skyactiv-D 2,2.
In če se res, izveste že v novem Avto magazinu, kjer bo Sebastjan strnil občutke s prvih testnih voženj, kjer so sicer vozili še predserijske modele, ki pa so vendarle že povsem podobni serijskim.