Povratni ogenj: Fabia Combi

14. 8. 2007
Deli

Septembra se bo začela prodaja Peugeota 207 SW, svojega »karavana« v razredu majhnih pa je najavil tudi Renault s Cliom. Očitno je francoska novica spodbodla Čehe, da so ti pred Frankfurtom pokazali kaj več kot le bok nove Fabie Combi.

Nova Fabia Combi je večja od aktualnega modela. Za sedem milimetrov daljša in 46 milimetrov višja. Dolžina 4239 milimetorv, širina 1642 milimetrov in višina 1498 milimetrov predstavljajo dobro osnovo za prostorno notranjost.

Večji je tudi prtljažnik, in sicer za 54 litrov. Prostornina znaša 480 litrov, pri podrti zadnji sedežni klopi pa celo do 1460 litrov, kar je 235 litrov več kot pri predhodnici.

Paleta motorjev obsega tri bencinske motorje (1.2 12V z 51 kW, 1.4 16V s 63 kW, 1.6 16V s 77 kW) in tri dizelske motorje (1.4 TDI z 51 kW, 1.4 TDI z 59 kW, 1.9 TDI s 77 kW). Vsi motorji so serijsko kombinirani s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo pa je za motor 1.6 16V s 77 kW na voljo tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik Tiptronic. Najmočnejša dizelska agregata – 1.4 TDI z 59 kW in 1.9 TDI s 77 kW – sta lahko opremljena tudi s filtrom za trdne delce.

Poleg sveže oblike, ki se navezuje na izvedbo s kompaktnim zadkom, ima nova Fabia Combi številne praktične in komfortne značilnosti. Njene odlike so predvsem večji občutek prostornosti, ki ga imajo potniki zadaj, velik prtljažnik (480 l/1460 l), številna odlagalna mesta, kakovostni materiali v notranjosti, nosilec za kolo v prtljažniku in prtljažni rolo z enakim mehanizmom kot pri Škodi Octavii Combi.

Prva generacija Fabie Combi je navdušila več kot 630.000 kupcev po vsem svetu. Izdelovali jo bodo vsaj do konca leta 2007.

Foto: Škoda

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja