Ameriški proizvajalec se vrača z novo strategijo in inovativnim kupejem, ki združuje električni navor s podaljševalnikom dosega.
Obuja se Karma Automotive, izpeljanka kalifornijskega butičnega avtomobilskega proizvajalca, ki se že celotni obstoj spopada s prepogostimi vzponi, padci in predvsem finančnimi težavami. Če povzamemo dolgo zgodbo, je Karma Automotive v resnici že dobro desetletje staro podjetje, ki je nastala s 150 milijonov dolarjev vrednim odkupom sredstev na stečajni dražbi družbe Fisker Automotive. Ja, tistega Fiskerja, ki je v tem času spet oživel, izdal modele in znova bankrotiral.
Karma Automotive je kmalu po nastanku družbe leta 2014 že načrtovala veliko vrnitev, sicer le z osveženimi različicami Fisker Karme, do katere so dobili pravice pri odkupu stečajne mase. A zaradi slabe prodaje so se znova pojavile finančne težave in ustavile nadaljni razvoj podjetja. Na srečo še niso obupali in zdaj načrtujejo nekaj povsem novih lastnih modelov.
Športni kupe z elektromotorji in bencinskim podaljševalnikom dosega
Zgodbo bo pričela Karma Amaris, razkošen dvovratni kupe, ki temelji na povsem aluminijasti platformi s karoserijo iz ogljikovih vlaken in aluminija. 22-palčna kolesa, školjkasti pokrov motorja in izpušne cevi na strani vozila kažejo na resno športno zasnovo. A te izpušne cevi bodo povezane s štirivaljnikom, ki bo služil le kot podaljševalnik dosega električnemu pogonskemu sklopu. Po napovedih Karme naj bi Amaris do 100 km/h pospešil v manj kot 3,5 sekunde in dosegel končno hitrost 265 km/h.
Serijska proizvodnja naj bi se začela konec leta 2026, cene bodo znane bližje začetku prodaje. Poleg Amarisa je Karma razkrila še, da bo prihajajoči model Gyesera, sprva načrtovan kot čisto električni, zdaj prav tako opremljen s podaljševalnikom dosega. V podjetju pravijo, da so se za ta korak odločili zaradi »sprememb v povpraševanju po čisto električnih vozilih«. Zagon superšportnika Kaveya, ki naj bi imel več kot 1000 'konj' (745 kW), prelagajo na leto 2027.