Pozor, to je barva avtomobilov, ki so največkrat udeleženi v prometnih nesrečah

24. 8. 2022
Deli

Avtorji raziskave predstavljajo dva razloga, zakaj se je ravno ta barva uvrstila na vrh seznama.

Tip in znamka avtomobila lahko o posamezniku povesta marsikaj, zato nič čudnega, da v so lastnikom posameznih znamk v gostilniških pogovorih pogosto pripisane nekatere boljše in slabše lastnosti – pa če to drži ali ne. Podobno pa velja tudi za barvo avtomobila, saj slednja prav tako pogosto odraža karakter avtomobila in pa karakter voznika.

Večina voznikov v Sloveniji se tako ob nakupu novega (ali rabljenega) avtomobila odloči za nakup srebrnega/sivega, črnega ali belega avtomobila, saj gre za barve, ki na cesti najmanj izstopajo. Tisti, ki pa si želijo pozornosti in želijo izstopati pa običajno izbirajo med bolj živahnimi barvami, od rumene, do zelene, oranžne in jasno tudi rdeče.

Preberite še: Tri leta po nakupu: kje je par Mercedesov vreden milijon in pol evrov, ki jih je kupila Slovenija?

Prav rdeči avtomobili pa so na cestah očitno najbolj problematični. Tako so pokazali rezultati nedavne raziskave podjetja CarVertical. Eno izmed vodilnih podjetji na področju storitev vodenja registra zgodovine (rabljenih) vozil je namreč ugotovilo, da je bilo kar 60 odstotkov rdečih avtomobilov, ki jih imajo v svoji bazi podatkov udeleženih v prometni nesreči.

A tudi nekatere druge barve za rdečo ne zaostajajo prav veliko. Tako je recimo kar 59 odstotkov vseh rjavih vozil – barva ki je na cesti ne vidimo prav pogosto – v registru podjetja prav tako že bilo udeleženih v prometni nesreči. Za njo nato sledijo črna (57 odstotkov), rumena (55 odstotkov), modra 54 odstotkov in pa siva ter bela (vsaka s po 50 odstotki).

„Ni presenečenje, da so rdeči avtomobili najpogosteje udeleženi v prometne nesreče. Gre za barvo, v katero so najpogosteje odeti športni avtomobili, hkrati pa se bodo ljubitelji hitre vožnje veliko hitreje odločili za rdečo barvo kot pa konzervativni vozniki. To pa že pojasnjuje, zakaj so rdeči avtomobili na vrhu seznama,“ pojasnjuje Matas Buzelis, predstavnik za stike z javnostmi.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol