Ford je v začetku julija že začel prodajati naslednji rod Fieste, ki bo na slovenskem trgu na voljo od konca avgusta.
Značilno zanjo je močno izpopolnjen nabor vozniških pomočnikov.
Ford trdi, da je Fiesta tehnološko najnaprednejši v razredu manjših družinskih avtomobilov. Običajni ponudbi različnih ravni opreme so dodali še bogatejšo – ST-Line in Vignale. Tudi motorna ponudba je prevetrena, zdaj sta na voljo dva bencinska trivaljnika, običajni 1,1-litrski s sesalnim polnjenjem (70 ali 85 'konj') in litrski s turbinskim puhalom (100, 125 in 140 'konj') ter 1,5-litrski turbodizelski (85 ali 120 'konj').
Tri- in petvratna Fiesta je na zunaj prenovljena, za 7,1 cm daljša in za 1,3 cm širša od predhodnice. V notranjosti je osrednje mesto v voznikovem pogledu dobil nov zaslon na dotik, s čimer so temeljito zmanjšali število upravljalskih gumbov.
Fiesta bo pri nas stala najmanj 10.740 (trivratni Trend z 1,1-litrskim motorjem in 70 'konji').
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem