Citroën si je z novim ë-C3 zadal težko nalogo. Narediti uporaben in dostopen električen avtomobil s ceno pod 25.000 evrov. Pa mu je uspelo?
Glede na to, da je novi ë-C3 znanilec nove prihodnosti Citroëna, s seboj prinaša tudi povsem novo identiteto znamke. Gre za prvi model francoskega proizvajalca, ki nosi na sebi novo obliko sicer poznanega logotipa, hkrati pa nakazuje, kakšni bodo v prihodnosti videti Citroënovi avtomobili.
Kljub temu da gre za povsem nov avtomobil, pa je, kar se dimenzij tiče, povsem sledil predhodniku, saj v nobeno stran ne izstopa, razen morda v višino. Tudi splošen videz avtomobila svojega porekla ne more skriti, kljub temu da je maska, skupaj z žarometi, zasnovana povsem na novo in je kar precejšen odmik od tistega, kar smo bili od Citroëna deležni v preteklosti.
Bistvo pa se seveda skriva pod kožo. Pri Citroënu so imeli ob snovanju novega ë-C3 v mislih vsakodnevno uporabnost. Kot vodilo jim je namreč služil podatek, da večina voznikov na dan naredi manj kot 80 kilometrov. Baterija (44 kWh) omogoča domet 320 kilometrov, električni motor pa zmore 83 kilovatov moči (116 KM). To spravi novinca do 100 km/h v 11 sekundah, končna hitrost pa znaša 135 km/h.
Poskrbeli so tudi za priročno polnjenje, saj je v avto vgrajen hitri, 100-kilovatni DC polnilnik, ki zmore baterijo napolniti z 20 na 80 odstotkov v 26 minutah. Uporabniki Citroëna ë-C3 bodo lahko izkoristili vse prednosti Stelantisovega koncerna in imeli zagotovljen dostop do več kot 500.000 polnilnic po vsej Evropi.
Na novo so se lotili tudi notranjosti in jo poimenovali C-Zen lounge. Gre za prostorno, inovativno in dobro opremljeno notranjost, ki je po besedah Citroëna na novo definirala armaturno ploščo. Odpovedali so se klasičnim merilnikom in jih nadomestili z nekakšnim projicirnim zaslonom. Multifunkcijski volanski obroč je majhen in ne zakriva merilnikov. Vse skupaj malo torej spominja še na eno koncernsko znamko.
Zdaj pa odgovor na vprašanje iz uvoda. Ali jim je uspelo? Pravijo, da več kot to. Cena za novega Citroëna ë-C3 je namreč nastavljena na 23.300 evrov, kar je manj od zastavljenih 25.000. Poleg tega pa napovedujejo, da se bo ponudba znotraj modela še razširila in ob manjšem dosegu bo nižja tudi cena. Avto z dometom 200 kilometrov bo namreč na voljo za 19.990 evrov. Avto bodo izdelovali v Citroënovi tovarni na Slovaškem.
Preberite še: Novi Fiatov električni avtomobil iz Kragujevca bi zahajal v zelje kitajskih proizvajalcev
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor