Predstavljamo: Dirkališče Raceland

28. 5. 2007 | Aljoša Mrak
Deli
Dirkališče Raceland: dolžina steze 1.050 m, ovinki 16 (9 levih. 7 desnih), širina steze 8-9 m, površina Box-ov 5500 m2. (foto: Raceland)
Raceland

Medtem ko vi prebirate test rekorderja med testnimi športnimi avtomobili na prednji pogon, poskušamo pri Avto magazinu s tekmeci RC-ja izboljšati rezultat na dirkališču Raceland.

Z vsakim športnim (ali pa le s posebnim) testnim avtomobilom se namreč ekipa Avto magazina odpravi na dirkališče Raceland, ki je le streljaj od krške jedrske centrale. Na 1.050-metrski progi, ki je namenjena predvsem kartingu (lahko najamemo tudi štirikilovatne rekreativne karte! ), čeprav so na njej že potekale dirke, testiranja in predstavitve (motocikli, drift, paralelni relikros . . ), vedno isti voznik odpelje tri hitre kroge, zato so rezultati povsem primerljivi.

Čeprav proga ni hitra, s 16 ovinki nazorno (in predvsem varno! ) pokaže, kako se avtomobil obnaša v skrajnih primerih, ko gume že začnejo izgubljati stik s podlago. Trenutni rekorderji? Mitsubishi Lancer Evolution IX v skupni razvrstitvi, BMW 335i Coupe med avtomobili z zadnjim pogonom in – kot že rečeno – Peugeot 207 RC med prednje gnanimi jeklenimi konjički.

Da na Racelandu (www.raceland.si) trdo delamo, ve prav gotovo njegov upravnik Domen Staut (041/379 333 ali domen@pagrat.si), da pa pri tem tudi uživamo, verjetno ni treba posebej poudarjati. Na fotografiji lahko vidite, da je proga z boksi že končana, objekt ograjen, prišepnemo pa lahko tudi, da umetno posajena trava ob progi veselo raste. V kratkem bodo naredili še upravno zgradbo, tribuno in ne nazadnje most, ki bo omogočal dirke paralelnega relikrosa.

Rezultate z dirkališča najdete tudi na spletni strani Avto magazina.

Aljoša Mrak, foto: Raceland

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj