Adria Mobil je za sezono 2021 popolnoma prenovila svoje najbolj prodajane modele avtodomov Matrix in Coral ter serijo Adora na programu počitniških prikolic. Svojo inovativnost in kakovost potrjuje tudi povečan 6,6-odstotni tržni delež v Evropi, ki ga želijo v Adrii Mobil s predstavitvijo novosti še okrepiti.
Leto 2020 vsekakor ni bilo, in kot kaže, tudi ne bo enostavno, a z dobrim delom in organizacijo se jim je uspelo utrditi na evropskem trgu in celo stopiti v ospredje. Sonja Gole, generalna direktorica skupine Adria Mobil: »Zadnji izzivi, povezani s pandemijo, so bili težavni, vendar najboljše blagovne znamke iz takšnih kriz pridejo še močnejše; pričakujemo, da bo tako tudi pri znamkah Adria in Sun Living.«
»Blagovna znamka Adria v tem letu obeležuje že svojo 55. obletnico in je trenutno v trdnem položaju na vseh evropskih trgih. Po uradnih statističnih podatkih EU za skupni segment avtodomov in prikolic je Adria celo največja posamična blagovna znamka v Evropi. Ključno za naš uspeh je, da se enakovredno osredotočamo na novo oblikovanje in razvoj izdelkov kot tudi na razvoj naše obsežne distribucijske mreže in na vlaganje v naši blagovni znamki Adria in Sun Living.«
Tudi sicer je trg avtodomov letos zabeležil rast po Evropi, kar je posledica spremenjenih turističnih navad. Proizvajalci avtodomov beležijo izjemno rast proizvodnje in prodaje. Samo v Nemčiji so maja našteli 10.500 novih registracij, kar je 29-odstotna rast v primerjavi z istim mesecem lani. Hkrati se povečuje tudi število ljudi, ki predelajo svoj dostavnik ali minibus v avtodom.
Glavna aduta Coral in Matrix
Že na začetku snovanja se je razvojna ekipa Adrie odločila, da bo novo generacijo avtodomov Matrix in Coral zasnovala hkrati. Zakaj? Ker imata obe vozili enake bistvene prednosti, enako platformo oziroma bazno vozilo in arhitekturo vozila – gre za možnost izbire.
Novi Matrix ponuja več prostora za spanje, zahvaljujoč dodatni spalnici s sprednjo dvižno posteljo; novi Coral pa bo za tiste, ki imajo raje bivanje v bolj 'atrijskem slogu', torej pod velikim strešnim ter panoramskim oknom, ki dajeta svetlobo in občutek prostornosti. Matrix in Coral nove generacije sta na voljo v prestižni izvedbi kot modela Supreme ter Plus na baznem vozilu Fiat Ducato. Pri cenovno najbolj dostopni izvedbi se pridružuje tudi bazno vozilo Citroen Jumper.
Adora z 12 tlorisnimi rešitvami
Najbolj prodajana Adrijina prikolica ima povsem novo zunanjo obliko, zelo veliko panoramsko okno, širša vhodna vrata, integrirano razsvetljavo, prostor za shranjevanje in šotorski profil. V notranjosti je takoj opaziti novo, dizajnersko kuhinjo, kopalnico, spalnico in bivalne prostore v atrijskem slogu. Pri Adori bo v sezoni 2021 na voljo 12 tlorisov (devet v Evropi in tri v Veliki Britaniji). Glavna novost je različica Adora 613 PK, ki je namenjena družinam, in sicer za dve odrasli osebi in tri otroke. Več ima namreč bivalnega prostora, ima prilagodljiv igralni kotiček in dve TV-točki.
Sun Living kot cenovno ugodnejša alternativa
V Adrii Mobil so izpilili in strateško nadgradili tudi ponudbo blagovne znamke Sun Living kot privlačne blagovne znamke vstopnega razreda. Dobrega razmerja med kakovostjo (proizvodnja je v Adrijini tovarni v Novem mestu) in ceno se razveseljuje vse več uporabnikov. Za sezono 2021 je tako korenito prenovljena in izboljšana celotna ponudba avtodomov serije S (polintegrirani), serije A (alkovni) ter serije V (predelani kombiji oziroma vani) s številnimi novimi tlorisnimi različicami.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj