Predstavljamo: Toyota Verso-S

25. 3. 2011 | Tomaž Porekar
Deli

Toyota je največji izdelovalec avtomobilov na svetu, a tudi to ni zaščita pred tem, da se občasno ne bi zmotili. Že pred več kot desetletjem so bili med ­prvimi s ponudbo v razredu majhnih enoprostorcev. Toda Yarisa Versa so po petih letih prodaje kar ukinili. Zdaj je tu njegovo nadomestilo, Verso-S.

Yaris Verso je z Versom-S dobil primernega naslednika, a bilo bi napak, če bi avtomobila primerjali med seboj. Vsak za svoj čas je razlog, ki tega ne dopuš­ča. Verso-S je namenjen tistim, ki iščejo ­prevozno sredstvo zanimivega in odraslega videza s čim manjšim talnim odtisom.

V niti ne štirimetrskem avtomobilu se ­sedi višje, dovolj prostora je tudi na zad­nji klopi, prilagodljiv prtljažnik pa že v os­novni postavitvi zmore več kot podobno dolgi in široki majhni družinski avtomobili. Prav zaradi tega so v zadnjem času majhni enoprostorci tako iskani, od leta 2002 se je število evropskih kupcev majhnih enoprostorcev letno kar potrojilo.

Toyota Verso-S je 'original', na katerega bodo morali slovenski kupci počakati še kar nekaj mesecev, 'kopija' z oznako Subaru Trezia pa je že na voljo (o čemer si lahko preberete na straneh 40-42 v tej številki Avto magazina). Da bo čaka­­­n­je lažje, je kar nekaj razlogov, osnovni pa je skrit že v imenu Verso, ki je okrajšava angleške besede versatility, in pomeni vsestranskost, prilagodljivost. Verso-S se bo bolj prilagodil različnim okusom kupcev, saj bo namesto bencinskega motorja mogoče dobiti tudi podobno velik turbodizelski. Ta sicer ni močnejši (66 kW oz. 90 KM), a ima boljši navor (205 Nm že pri 1.800/min). Zaradi tega je hitrejši, turbodizel pa tudi bolje 'predeluje' energijo (povprečna poraba zgolj 4,3 l/100 km, izpust CO2 na km le 113 g).

Verso-S bo pravi tudi za tiste, ki si hočejo privoščiti več: na voljo bosta dva samodejna menjalnika (neskončnostopenjski oz. CVT z bencinskim motorjem in robotizirani ročni pri turbodizlu), Toyotin informacijski sistem Touch & Go, kjer bo uporabniku za vodenje na voljo celo dostop do Google Zemljevidov, vmesnik bluetooth za bolj varno brezročno telefoniranje iz avtomobila in še vrsta drugih dodatkov. Prav bogata ponudba dodatne opreme naj bi bila pomemben razlog, zaradi katerega bo Toyota pridobila pozornost kupcev.

besedilo: Tomaž Porekar foto: Tovarna

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj