Električna transformacija znamke BMW do konca desetletja cilja na kar polovični tržni delež novih električnih avtomobilov, ključno vlogo pa bo odigral tudi novi i4.
Po številnih napovedih so pri BMW-ju dokončno razkrili tudi električnega aduta v športno limuzinskem segmentu: i4. Zoperstavil se bo Teslinemu Modelu 3 in Polestarju 2, tržni delež pa bo odškrbnil tudi bratski Seriji 3. Medtem ko je oblikovalski slog terenskega iX začrtal svoje smernice, pa se i4 drži nekoliko bolj konvencionalnih načel, ki spominjajo na Gran Coupejevsko različico serije 4. Pričakovati gre, da se bo ponašal tudi z njegovo prepoznavno prestižem in športnostjo, saj je težišče več kot pet centimetrov nižje, kot pri Seriji 3.
Ob premieri sta na voljo dve različici. i4 eDrive40 premore baterijo zmogljivosti 81 kilovatnih ur in 590 kilometrov električne avtonomije, 250 kilovatov moči pa poganja le zadnji kolesni par. Vrh ponudbe predstavlja prvi popolnoma električni M model i4 M50, ki prav tako premore baterijo zmogljivosti 81 kilovatnih ur, vendar je električna avtonomija zmanjšana na 510 kilometrov. Kompromis gre predvsem na račun kar 400 kilovatov pogonske moči (544 ‘konjev,’ kar je 34 več kot pri M4 Competition!), 795 njutonmetrov navora in štirikolesnega pogona, ki ga iz mesta do 100 kilometrov na uro popelje v 3,9 sekunde.
Visoke ledvičke gostijo tudi integrirano kamero in napredno radarsko tehnologijo, i4 pa se skupno ponaša z okoli 40 sistemi za pomoč vozniku, ki obetajo tretjo stopnjo avtonomije, v nekaterih krajih pa pomočnik vzdrževanja hitrosti in razdalje za vozili ukrepa tudi na semaforske ukaze.
Kabina sledi vzoru serije 3, nadgradi pa jo ukrivljen zaslon, ki pod skupno stekleno površino gosti 12,3-palčni voznikov in 14,9-palčni info-zabavni zaslon. Poganja ju osma generacija operacijskega sistema iDrive, pri upravljanju pa pomaga tradicionalno vrtljivo stikalo.
Povsem sveže oblikovana šasija zagotavlja izjemno stabilnost pri športni vožnji. Vključuje sprednjo premo z dvojnim vodilom in nadzor zdrsa koles v neposredni bližini akutatorja, zadnja os pa se že serijsko ponaša z zračnim vzmetenjem. I4 M50 je opremeljen tudi z elektronsko prilagodljivmi M blažilniki. Zvok pogona, ki obljublja pristno izskušnjo pri pospeševanju in hitrosti, je pomagal oblikovati prepoznavni filmski skladatelj Hans Zimmer.
Vgrajena je tudi toplotna črpalka, ki hladi in ogreva kabino, baterije in pogonski sistem ter drastično poveča električno avtonomijo, predvsem na hladne dni. Baterije je mogoče polniti z močjo do 200 kilovatov, kar lahko električno avtonomijo v le deset minutah podaljša za 164 kilometrov.
Tako kot iX, je tudi i4 narejen s pogledom na trajnostno prihodnost. Baterijske celice so proizvedene z uporabo izključno zelene energije, velik delež kabine in karoserije sestavljajo reciklirani ali naravni materiali, električni motorji pa ne zahtevajo uporabe redkih zemeljskih kovin. i4 ima torej vse adute, da postane prodajna uspešnica in program i popelje do uspeha, a v primerjavi z ostalo električno družbo morda deluje celo preveč konvencionalen. Prvi rezultati bodo znani jeseni, ko se pričnejo tudi dobave.