Bavarski športnik se ponaša z vsem, kar je slavilo BMW-je iz starih časov, tudi prepoznavno mišičasto silhueto legendarnega 2002 in tem, kar smo najbolj pogrešali – minimalistične ledvičke.
Novi serije 2 Coupé na prvi pogled deluje kot najmanj kontroverzen BMW v zadnjih časih, poleg tega pa je, tako kot se za Bavarca spodobi, osredotočen na voznike. Mišičasto škatlasta silhueta kompaktnega športnika z oblikovnim jezikom spominja na legendarne modele serije 02, veliko oblikovnih namigov pa si je sposodil tudi od čštudije 2002 Hommage. Mišičasta drža in samostojni dolgi žarometi so torej iz stare šole, minimalistične pa so znova tudi ledvičke, kot da so pri BMW-ju uslišali kritike in ponuditi nekaj za kupce, ki jim moderna doba ni pri srcu.
No, vse pa tudi ni kot v starih časih, saj je novi serije 2 precej večji, kot je bil. Podaljšali so ge za kar 10 in pol centimetrov, od tega 51 milimetrov med obema osema, razširili pa za 64 milimetrov. Velikost seveda prinese nekaj dodatne teže, ki pri vrhovnem modelu M240ix znaša ne zanemarljivih 1765 kilogramov. Kljub temu k športni vodljivosti nekaj doprineseta skoraj idealno 50:50 razmerje v teži in nizko težišče, tudi po zaslugi dejstva, da je novi serije 2 za 28 milimetrov nižji, kot je bil. Vsa ta inženirska svoboda je bila mogoča ker nova serije 2 temelji na drugi platformi kot serije 1, s tem pa je ohranila tudi zadnji pogon – no, vsaj pri nekaterih modelih.
Ta bo sprva na voljo le pri štirivaljnih pogonskih skopih, ki ju zastopata bencinski 220i s 135 kilovati moči (184 ‘konji’) ter dizelski 220d s 140 kilovati moči (190 ‘konji’) ter dvostopenjsko turbopolnilno in 48 voltno blago hibridno tehnologijo. Šele nekoliko kasneje se jima bo pridružil tudi 230i, prav tako s štirivaljnim bencinskim motorjem, ki premore 180 kilovatov moči (245 ‘konjev’).
Vrh ponudbe pa vsaj za zdaj predstavlja M240i xDrive Coupé s prisilno polnjenim vrstnim šestvaljnikom in serijskim štirikolesnim pogonom, ki večino moči prenaša na zadnji kolseni par, premore pa 275 kilovatov moči (374 ‘konjev’) in iz mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v 4.3 sekunde. No, tudi novi serije 2 pa vsaj v nečem razočara, saj so vsi pogonski sklopi v tem trenutku povezani le z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Če se bo kasneje modelni paleti pridružil tudi ročni menjalnik, še ni potrjeno, kljub temu pa nekaj verjetnosti ostaja. Brez skrbi, tudi tokrat pa se bo modelni paleti pridružila prava M različica - M2, vendar njene podrobnosti zaenkrat še skrivajo.
Velik napredek je serije 2 naredil tudi v notranjosti, saj je vsaj sprednji del kabine zdaj klasično BMW-jevski in zelo spominja na serije 3. To pomeni veliko kvalitetnih materialov, bljižnjičnih stikal in tehnologije, ki je v odhajajoči serije 2 že precej zaostajala za časom. Infozabavni zaslon se lahko ponaša s premerom 8,8 palcev in deluje na sedmi generaciji BMW operacijskega sistema (enako kot serije 3, 4, … vendar je za generacijo starejši kot v električnih i4 ter iX), digitalni voznikov zaslon meri 12,3 palce, za doplačilo pa je na voljo tudi projicirni zaslon.
Kljub dolgemu seznamu opreme so LED žarometi tokrat že serijski, doplačljivi pa ostajajo prilagodljivi blažilniki, številni M okrasni elementi in na osnovnih modelih tudi M Sport diferencial. Na ceste bo serije 2 zapeljala v začetku prihodnjega leta, napovedani vrhunec ponudbe, novi M2, pa naj bi se pridružil šele v letu 2023.