Temeljiti prenovi znamke in oblikovnega jezika, ki ga je naznanila nova Mokka, se je pridružil tudi nekoliko večji Grandland.
Pri Oplu so se zavzeto lotili osvežitve modelne palete, ki temelji na bogati tehnologiji in modernem oblikovanju. Čas medživljenjske prenove je napočil tudi za največjega križanca v Oplovi ponudbi, jasno pa je, da je veliko navdiha pobral od nove Mokke.
Masko hladilnika krasi Oplov vizir z osveženim logotipom bliska, zdaj oblikovna značilnost Oplove modelne palete in tudi prihajajoče Astre. Obdajajo ga pametni matrični žarometi s 84 svetilnimi diodami na vsaki strani in številne kamere ter senzorji za asistenčne sisteme.
V kabini prevladuje digitalno okolje, ki v povezani enoti gosti do 12 palcev velik voznikov zaslon in 10-palčni infozabavni sistem občutljiv za dotik. Za udobje poskrbijo s certifikatom AGR nagrajeni ergonomski sedeži s širokim naborom električnih nastavitev in možnostjo prezračevanja.
Asistenčni sistemi vključujejo ’nočni vid,’ ki z infradrečo kamero zaznava ljudi in živali do 100 metrov pred vozilom, na njih pa voznika opozori z grafičnim prikazom v voznikovem zaslonu. Asistent za avtocestno vožnjo je zmožen vozilo obdržati v voznem pasu in nadzorovati varno razdaljo do vozila spredaj, prepoznava prometne znake in opozori na vozila v mrtvem kotu pri menjavi voznega pasu. Za lažje parkiranje pa posrbita 360-stopinjska panoramska kamera in pomočnik za samodejno parkiranje.
Informacij o pogonskih skopih še niso ponudili, znano pa je, da bo na voljo priključni hibrid s štirikolesnim pogonom. Pred osvežitvijo je ta pogonski sklop kombiniral 1,6-litrski bencinski motor z dvema električnima motorjema za skupni izkupiček 221 kilovatov moči (300 ’konjev’). Več podrobnosti bo razkritih v jeseni, ko bo zapeljal tudi na slovenske ceste.