Škoda je v Berlinu predstavila svoj dolgo pričakovani novi športni terenec Kodiaq, ki se bo uvrščal v vrh ponudbe češke znamke.
Kot pravijo, bi radi z novi avtomobilom predvsem impresionirali. Široka tridimenzionalna maska hladilnika skrbi za markanten nastop in skupaj z ozkimi žarometi z možnostjo polne led tehnologije poskrbi za takojšnjo prepoznavnost na cesti. Ostre studi bočne oblike in oblike zadka, zadaj pa serijske led luči svetijo v značilno Škodini obliki črke C.
V notranjosti se seveda nezmotljivo čuti oblikovalski vpliv oblikovalca Josefa Kabana. Armaturna plošča je razdeljena v dve simetrični polovici pred voznikom in sovoznikom, ki ju deli barvni na dotik občutljivi zaslon. Instrumenti so združeni v sklopu, ki s trapezoidno obliko odraža linije pokrova za motor, intuitiven pa je tudi dostop do stikal in gumbov. Vozniku so na voljo tudi štiri videokamere, ki zagotavljajo 360-stopinjski pogled na avtoomobil, info-zabavnostni sistem je neprestano povezan s spletom, pri razvoju pa niso pozabili niti na dežnik, ki je prikladno shranjen v prednjih vratih.
Kot pravijo pri škodi, bo Kodiaq z dolžino 4,697, širino 1,882 in višino 1,676 metra, ki ga velikostno uvrščajo med Volkswagna Tiguana in Touarega, razpolagal z zelo veliko prostora. Kot prva Škoda bo na voljo tudi s sedmero sedežev v konfiguraciji 2 + 3 + 2, prtljažnik pa bo s prostornino med 720 in 2.065 litri največji v razredu.
Pod motornim pokrovom bodo na voljo turbobencinski štirivaljniki, 1,4 TSI z močmi 125 in 150 'konj' in 2,0 TSI z močjo 180 'konj', ter 2-litrska turbodizelska štirivaljnika z močmi 150 ali 190 'konj'. Na voljo bodo v kombinacijah s šeststopenjskim ročnim ter šest- ali sedestopenskim menjalniom DSG.
Škodo Kodiaq bodo v tovarni Kvasiny začeli izdelovati oktobra, v evropske prodajne salone pa bo pripeljala marca prihodnje leto.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj