Premiera: takšen je dolgo pričakovani novi Renault Kangoo

12. 11. 2020
Deli

V vseh pogledih prekaša predhodnika in v segment malih dostavnikov vnaša številne spremembe in novosti.

Po več kot dvanajstih letih bodo pri Renaultu spomladi postavili na ceste generacijo potniškega in tovornega Kangooja. Novinca se bosta tekmecem postavila po robu z bolj dinamično zunanjostjo, ki jo zaznamuje predvsem temeljito preoblikovan sprednji del, s kromiranimi dodatki pa so oblikovalci želeli doseči nekoliko prestižnejši videz. V novi notranjosti je vodoravna armaturna plošča s številnimi odlagalnimi mesti, popolnoma pa so preoblikovani tudi sedeži. sedeži, ki zagotavljajo boljše udobje in so trpežnejši.

V dostavni izvedbi bo Kangoo uporabnikom olajšal dostop in natovarjanje z dvema inovativnima rešitvama. Easy Side Access omogoča enostaven dostop do tovora ne glede na omejitve parkirnega prostora. Z odstranitvijo srednjega stebrička nastane bočna odprtino ki meri 1.42 metra oziroma dva krat toliko kot v predhodnem modelu.

Easy Inside Gallery pa se imenuje zložljivi podstrešni prtljažnik, ki omogoča prevoz dolgih in velikih predmetov, ki lahko segajo tudi nad glavo sovoznika, ne da bi omejili uporabnost spodnjega dela tovornega prostora.

“Vojna za vodo” na največjem otoku Sredozemlja: bazeni prazni, jezovi presihajo

Novi Kangoo je pridobil novo multimedijsko napravo in asistenčne sisteme za vožnjo, vključno z digitalnim notranjim vzvratnim ogledalom. Ta nov homologiran sistem omogoča boljšo preglednost za vozilom, še zlasti pri zaprtih tovornih izvedbah. Med drugimi pripomočki sta še sistem za nadzor nihanja prikolice in sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili. Novinec bo na voljo v dveh dolžinah, z ročnim ali samodejnim menjalnikom, dizelskim, bencinskim ali elektromotorjem.

Uporabna prostornina njegovega tovornega prostora znaša od 3,3 do 3,9 m3 v standardni in od 4,2 do 4,9 m³ v daljši izvedbi. V potniški različici bo novi Kangoo prostorno večnamensko družinsko vozilo s petimi sedeži in prilagodljivo notranjostjo.

Proizvodnja bo potekala v Renaultovi tovarni Maubeuge v Franciji. Naprodaj bo tako v Evropi kot tudi na mednarodnih trgih. Cene in druge podrobnosti za slovenski trg bodo znane spomladi prihodnje leto.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?