Medživljenjska osvežitev je prinesla veliko novih tehnoloških dobrot in celo nekaj dodatne pogonske moči.
GTI različica šeste generacije Pola svoje življenje preživlja izven soja žarometov, saj večino pozornosti pritegnejo njegovi bolj živahni in vozniško usmerjeni konkurentje, kot so Ford Fiesta ST, Mini Cooper S ter Hyundaijev novi i20N. Polo GTI v svojem razredu deluje bolj zrelo kot večina, tako kot pri večjem bratu Golfu GTI pa je ta lastnost tudi njegov najmočnejši prodajni argument.
Polo GTI pa še ni rekel zadnje, saj je z osvežitvijo pridobil tudi na pogonski moči. Volkswagnov prepoznavni dvolitrski prisilno polnjeni štirivaljnik se tokrat ponaša s 152 kilovati moči (204 ‘konji’), s čimer postane močnejši od svojih najbližjih konkurentov. Tudi tokrat se moč na cesto prenaša prek prednjega para koles, samodejni dvo-sklopčni menjalnik pa ima sedem prestav in je tudi edina izbira – ročnega menjalnika zopet ni na voljo. Polo GTI iz mesta do sto kilometrov na uro pospeši v šest in pol sekundah, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 240 kilometrih na uro.
Vse ostale spremembe so enake kot pri navadnem Polu, to pa pomeni veliko novih tehnoloških dobrot ter avtonomno vožnjo druge stopnje. Voznikov zaslon zdaj meri 10,25 palcev, info zabavni ima premer do 9,2 palca, žarometi pa že serijsko svetijo v LED tehnologiji. Seveda pa GTI-ja znova popestrijo njegove prepoznavne značilnosti kot so rdeča okrasna letev na maski hladilnika, rdeče zavorne čeljusti, rdeči okrasni elementi v kabini in seveda tudi oblazinjenje sedežev z vzorcem tartana.
Pri vozni dinamiki večjih sprememb ni pričakovati, saj se še vedno zanaša na Volkswagnov XDS vektor navora, ki oprijem nadzira z občasno uporabo zavor, športno vzmetenje pa pomeni, da se vozi 15 milimetrov bližje k tlom kot navaden Polo. Cen še niso razkrili, prvi primerki pa naj bi na ceste zapeljali v začetku prihodnjega leta.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj