Prenova je prinesla mariskaj dobrega, a poskrbela tudi za eno slabo novico

13. 1. 2025 | Gregor Žvab
Deli

Porsche 911 Carrera S je bil vseskozi popularna izbira med kupci legendarne "devetsto enajstke". Z različico 992.2 je marsikaj pridobil, a z malenkost grenkim priokusom.

Porsche ima v ponudbi ponovno na voljo model 911 Carrera S, ki zapolnjuje vrzel med osnovno Carrero in zmogljivejšo različico 911 Carrera GTS T-Hybrid. Prenova se je dotaknila tako nabora opreme, kot tudi pogonskega sklopa, kar pa vsem najbrž ne bo najbolj všeč - iz ponudbe se je pri "S"-u namreč poslovil ročni menjalnik. Še vedno pa ostaja v dveh izvedbah – kot kupe ali kabriolet.  

Porsche 911 Carrera S
Porsche

Nadgrajen pogonski sklop in zmogljivost

Srce nove Carrere S je prenovljeni 3,0-litrski twin-turbo šestvaljni bokser motor, ki zdaj razvije 353 kilovatov moči (480 KM) in 530 Njutnmetrov navora. To je 30 konjskih moči več kot pri predhodniku, za prirastek pa so poskrbeli optimizirani turbopolnilniki in izboljšano hlajenje stisnjenega zraka, ki poleg več moči zagotavljajo tudi in nižje emisije.  

Novi model temelji na zasnovi prejšnje generacije modelov 911 Turbo, kar se odraža tudi v zmogljivostih. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša le 3,3 sekunde, končna hitrost pa se ustavi pri 308 km/h. Pogonsko moč na zadnja kolesa prenaša zgolj osemstopenjski dvosklopčni menjalnik Porsche (PDK). Kot že rečeno, Carrera S s prenovo izgublja možnost sedemstopenjskega ročnega menjalnika.

Konj želel skočiti skozi okno, a se je zagozdil. Reševali so ga gasilci
Porsche 911 Carrera S
Porsche

Več serijske opreme

Prinaša pa Carrera S več standardne opreme, med katero sedaj spadajo tudi 20/21-palčna platišča Carrera S, športni izpušni sistem s srebrnimi zaključki ter sistem za razporejanje navora Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+). Novi zavorni sistem, prevzet iz modela Carrera GTS, vključuje rdeče zavorne čeljusti in zavorne diske premera 408 mm spredaj ter 380 mm zadaj.

Na voljo so tudi dodatne možnosti za izboljšanje vozne dinamike, kot sta keramični zavorni sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) in športno podvozje PASM z znižanim vzmetenjem za 10 mm ter krmiljenjem zadnje osi.  

Porsche 911 Carrera S
Porsche

Notranjost prenovljene Carrere S je standardno je opremljena z usnjenim paketom v črni barvi, ki zajema sedeže, vzglavnike, armaturno ploščo in obloge vrat. Kupe različica omogoča izbiro med dvosedežno ali štirisedežno konfiguracijo, medtem ko je kabriolet serijsko štirisedežnik.  

V serijski opremi so po novem tudi matrični LED žarometi in brezžični polnilnik za pametne telefone, medtem ko so na seznamu dodatne opreme na voljo HD-matrični LED žarometi, sistem za dvig sprednje osi ter paket Sport Chrono, ki bo najbolj do izraza prišel na stezi.  

Porsche 911 Carrera S
Porsche

Novi Porsche 911 Carrera S je za naročila že na voljo v obeh različicah, pri nas pa se cene za kupeja začnejo pri dobrih 164 tisočakih, medtem ko bo potrebno za kabrioleta odšteti približno 15.000 evrov več.

To je tehnologija, od katere se Porsche nikakor ne namerava posloviti