Legendarna Ibiza in popularna Arona sta dobili prepotrebno osvežitev.
Pri SEAT-u so ob svoji 75. obletnici prenovili svoja najbolj prepoznavna modela – Ibizo in Arono. Oba bosta na trg prišla v začetku leta 2026, prinašata pa prepoznavno obliko, sodobnejšo notranjost, več opreme in pripravo na prihodnost, ki jo zaznamuje postopna elektrifikacija.
Svež videz, ki nagovarja mlajše voznike
Tako Ibiza kot Arona ohranjata svoj urbani značaj, a zdaj z vidno modernejšo zasnovo. Sprednji del je popolnoma preoblikovan – širša mreža hladilnika in ožji žarometi s polno LED-tehnologijo ustvarjajo bolj samozavesten vtis, hkrati pa izboljšujejo osvetlitev cestišča. Videz dopolnjujejo nova platišča premera od 15 do 18 palcev in osvežena barvna paleta z bolj živahnimi odtenki, kot so Liminal, Oniric in Hypnotic.
Arona se še naprej razlikuje po možnosti dvobarvne karoserije, kjer je mogoče streho izbrati v kontrastnih odtenkih, denimo Midnight Black ali Manhattan Grey, kar dodatno poudari njen mestni značaj.
Na zadku je Ibiza dobila novo oblikovan odbijač in temno obarvane napise modela, ki ji dajejo bolj športen videz. Pri različici FR so dodani tudi subtilni športni poudarki, med drugim vgraviran logotip FR na stebričku B.
Notranjost, ki deluje bolj prefinjeno
Kabina obeh modelov je preurejena z več pozornosti do detajlov. Materiali so mehkejši, boljši na otip in vizualno bolj skladni. Volanski obroč iz perforiranega usnja, novi tekstilni vzorci ter črno obarvano oblazinjenje stropa ustvarjajo bolj umirjeno in kakovostno okolje.
Pri različici FR so serijsko nameščeni športni sedeži, ki ponujajo več oprijema in udobja, obenem pa poudarjajo dinamični značaj avtomobila. Med novostmi je tudi izboljšan avdio sistem SEAT Sound System s šestimi zvočniki, nizkotoncem in 300-vatnim ojačevalnikom, medtem ko sodobni brezžični 15-vatni polnilnik s hlajenjem skrbi, da pametni telefon ostane pripravljen za uporabo.
Znani motorji, pripravljeni na prihodnost
Pod pokrovom motorja ni revolucije, temveč preverjena ponudba bencinskih motorjev.
Kupci bodo lahko izbirali med:
- 1,0 MPI z 59 kilovati (80 KM),
- 1,0 TSI s 70 kilovati (95 KM) ali 85 kilovati (115 KM),
- ter najmočnejšim 1,5 TSI s 110 kilovati (150 KM), ki je serijsko povezan s samodejnim menjalnikom DSG.
Vsi motorji bodo izpolnjevali emisijske zahteve EU7, SEAT pa že načrtuje prihod blagih hibridov v letu 2027 in hibridnega Leona leto kasneje.
Znamka, ki ostaja zvesta svojim koreninam
Oba modela bosta še naprej nastajala v tovarni Martorell pri Barceloni, kjer SEAT razvija tudi prihodnje elektrificirane pogone. Izvršni direktor Markus Haupt je ob predstavitvi poudaril, da Ibiza in Arona »ostajata srce znamke SEAT in simbol prostosti gibanja v mestnem okolju«.
Z več kot 6 milijoni prodanih Ibiz od leta 1984 in več kot 750.000 Aron od leta 2017, SEAT dokazuje, da zna nagovarjati voznike, ki cenijo preprostost, svež dizajn in dostopnost. Prenovljena modela nadaljujeta to zgodbo – manj bleščeče, a bolj premišljeno, z jasnim pogledom v prihodnost.



