Novo pri nas: Prenovljeni Peugeot 2008 - V koraku z drugimi (brati)

7. 9. 2023 | Gregor Žvab
Deli

Po štirih letih je napočil čas, da eden najpopularnejših Peugeotevih križancev model 2008 doživi zasluženo prenovo. Ta je bila, sploh v luči posodabljanja celotne podobe znamke, že skorajda nujna, prinaša pa precej novosti tako po videzu kot tehniki. Po majskem razkritju je sedaj pripeljal tudi v Slovenijo.

Glede na videz vseh novih Peugeotov je logično, da avto krasi nova maska z novim logotipom, enojne, stranske dnevne LED luči pa so zamenjale trojne, v obliki krempljev. Tudi žarometa sta povsem nove oblike in že od osnovne opreme naprej ponujata LED tehniko.

Gregor Žvab

Osvežen videz sprednjega dela dopolnjujejo okrasni, plastični elementi v sivi barvi, ki jih najdemo prek celotne zunanjosti. Zadaj je logotip zamenjal razpotegnjeni napis Peugeot, prav tako sta novi zadnji luči. Spremenjen je nabor platišč, v ponudbi pa je šest barv, pri čemer sta Okenite bela in Sellenium siva povsem novi, slednja pa je na voljo brez doplačila.

Peugeot

V notranjosti je glavna novost povsem nov infozabavni sistem, ki vključuje tudi 10-palčni osrednji zaslon. Ta je serijski že od osnovnega paketa opreme Active naprej. Nov sistem omogoča personalizacijo obeh zaslonov, tako informacijskega pred voznikom kot osrednjega na sredinski konzoli. Posodobitve potekajo brezžično, prav tako je možno ustvarjanje različnih uporabniških profilov, vezanih na mobilni telefon.

Peugeot

Bolj ali manj nespremenjena ostaja motorna paleta, sestavljena iz dveh bencinskih in enega dizelskega motorja. Bencinska (75 ali 97 kilovatov) je možno kombinirati z ročnim ali samodejnim osemstopenjskim menjalnikom EAT8, medtem ko je 97-kilovatni dizel na voljo le s samodejnim menjalnikom.

Peugeot

Več sprememb je doživel pogonski sklop električnega e-2008, ki vsebuje večjo baterijo (54 kWh) in zmogljivejši, učinkovitejši motor s 115 kW/156 KM (prej 100 kW). Posledično je nekoliko boljši tudi domet, saj lahko prenovljeni e-2008 z enim polnjenjem zmore do 406 kilometrov. V začetku leta 2024 bo na voljo novi motor HYBRID 48V, ki bo zajemal bencinski motor PureTech nove generacije s 136 KM in novi 6-stopenjski elektrificirani menjalnik z dvojno sklopko, v katerega je vgrajen električni motor. 

Gregor Žvab

Osnovni 2008 s paketom opreme Active ter šibkejšim bencinskim motorjem z ročnim menjalnikom je na voljo od 19.990 evrov naprej, kar je, glede na prejšnji, po opremi primerljivi model, 250 evrov dražje. Najbolj prodajani je bil in po pričakovanjih uvoznika tudi še naprej bo Peugeot 2008 z opremo Allure ter močnejšim bencinskim motorjem in samodejnim menjalnikom. Cena najbolj prodajanega pa je 25.270 evrov.

Preberite še: Slabši avgust je oklestil skromen prodajni prirastek

BONUS VIDEO: Peugeotov drzni kupejevski terenec ponudi racionalen vstop v dokaj ekskluzivni in nišni avtomobilski razred

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol