Audi je prenovil svojega SUV-zastavonošQ7 novega modelnega leta se predstavlja tudi s pomlajeno zunanjostjo, a večja (r)evolucija je pod motornim pokrovom. 3, 6-litrski šestvaljni bencinski motor so upokojili, namesto njega pa v prodajne salone postavili trilitrski V6, ki je prisilno polnjen prek kompresorja in zmore v šibkejši različici 272 'konjev' in 400 Nm navora, v močnejši pa 333 'konjev' in 440 Nm navora.o. Osveženi Q7 ima po novem lahko tudi osemstopenjski menjalnik Tiptronic.
Z močnejšo različico 3.0 TFSI so upokojili le nekoliko močnejši bencinski motor 4.2 FSI V8. Q7 3.0 TFSI (333) pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 6, 9 sekunde in doseže največjo hitrost 245 kilometrov na uro, ob tem pa ob povprečni vožnji normno porabi 10, 7 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov. Pridni so bili tudi inženirji pri dizelskih agregatih, saj so predstavili povsem nov šestvaljnik, ki je od predhodnika lažji za 20 kilogramov ter ima 240 'konjev' in 550 Nm navora. Ni zanemarljivo dejstvo, da novinec v primerjavi s predhodnikom v povprečju porabi 7, 4 litra goriva, kar je 1, 7 litra manj kot prej. Nekaj tehničnih izboljšav je bil deležen tudi 4.2 TDI, ki zdaj v povprečju spije na 100 prevoženih kilometrov 0, 7 litra goriva manj.
Nespremenjen je V12 TDI s kar 1.000 Nm in močjo 500 'konjev'. V osveženem Q7 se predstavlja tudi varčni sistem start-stop. Povsem novi Q7 prihaja na trg predvidoma v letu 2012.
Foto: Audi