Med kupci odlično sprejeti Audijev SUV Q5, je doletela prenova, vključno s podvozjem, notranjostjo in motorji.
Ti so po novem močnejši, a gledano v celoti za 17 odstotkov varčnejši v primerjavi s predhodnimi. Tudi v prenovljeni obleki bo Q5 na voljo s petimi motorji - tremi turbodizelskimi in dvema bencinskima.
Vsi se ponašajo z neposrednim vbrizgom goriva in turbopolnilnikom, prav tako so vsi serijsko opremljeni s sistemom start-stop. Tako lahko Q5 z najvarčnejšim motorjem 2,0 TDI (105 kW / 143 'konj') s polno 75-litrsko posodo prevozi približno 1400 kilometrov.
Prenovljena sta tudi ostala dva TDI motorja, pri čemer se večji 3-litrski šestvaljnik ponaša s 180 kW (245 'konj') in ob serijskem sedemstopenjskem samodejnem menjalniku in štirikolesnem pogonu od 0 do 100 km/h pospeši v vsega 6,5 sekunde, doseže 225 km/h končne hitrosti, v povprečju pa za sto prevoženih kilometrov porabi vsega 6,4 litra goriva.
Tudi bencinska TFSI agregata sta prenovljena. Dvolitrski se zdaj ponaša s 165 kW (225 'konj'), večji trilitrski šestvaljnik (ki je zamenjal prejšnji 3,2-litrski) pa s 200 kW (272 'konj').
Štirivaljni motorji so serijsko opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, dvolitrski TFSI je lahko doplačilno tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom multitronic, ki je pri trilitrskem TFSI že serijski.
Sama prenova je posegla tudi v podvozje in notranjo opremo, ki je zdaj bogatejša za številne varnostne in udobnostne sisteme.
Prenovljeni Q5, bo v Sloveniji naprodaj predvidoma v septembru.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del