Prenovljena Audi TT kupe in roadster

Audi je pred poletjem 2010 prenovil oba člana serije TT, kupe in roadster. Nepoznavalce bo sprememba videza, ki je najbolj očitna na motorni maski in je prinesla dvocentimetrski prirastek k skupni dolžini, sicer težko prepričala, da gre za novost, a za občutek je treba pogledati pod motorni pokrov TT-ja novega modelnega leta.

2. 5. 2010

Če si boste zaželeli novega TT-ja s 3, 2-litrskim šestvaljnikom, veliko sreče, saj ga prenovljeni ne bo imel. Zato pa so, vsaj malo za tolažbo, na 211 'konjev' nabrusili dvolitrski TFSI, ki je poznan iz Volkswagnovega Golfa GTI.

Novi TT-jev dvolitrski bencinski stroj ima zdaj 350 Nm navora, 6, 6-litrsko povprečno porabo (zmanjšali so jo za dober liter) in povsem spodobne zmogljivosti. TT 2.0 TFSI pospeši od 0 do 100 km/h v 6, 1 sekunde, če pa se moč prek izbirnega dvosklopčnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa, je pospešek še za pol sekunde krajši. TT z dvolitrskim bencincem doseže največjo hitrost 245 kilometrov na uro.

Tudi vstopni motor s 160 'konji' je manj žejen – štirivaljnik spije v povprečju 6, 4, in ne prejšnjih 6, 7 litra, manjši pa je tudi izpust CO2. Optimizacija je inženirjem uspela prek sistemov regeneracije zavorne energije. Dizelska moč ostaja brez večjih sprememb.