Prenovljeni BMW X5

Na zunaj boste prenovljenega X5 morda ločili od poslavljajočega se modela le po podrobnejšem pregledu, a medtem ko so bili oblikovni popravki bolj malenkostni (večje odprtine za zajemanje zraka, nova odbijača, drugačne obrobe izpušne cevi, LED-luči), je več novosti na tehničnem področju.

5. 3. 2010

Vsi prenovljeni X5 so standardno opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, v novince pa vgrajujejo tudi sisteme programa EfficientDynamics, ki pomembno prispeva k varčevanju z gorivom.

Na vrhu motorne ponudbe je model xDrive50i z osemvaljnikom z neposrednim vbrizgom in z dvojnim turbom, ima pa 300 kW, 600 Nm, 5, 5-sekundni pospešek in 12, 5-litrsko povprečno porabo.

xDrive35i (400 Nm, 6, 8 s in 10, 1 l/100 km) s prav tako tehnologijo TwinPower Turbo in z neposrednim vbrizgom ter xDrive40d (600 Nm, 6, 6 s, 7, 5 l/100 km) dasta od sebe 225 kW.

Vstopni model je xDrive30d s 180 kW, 540 Nm, 7, 6-sekundnim pospeškom in 7, 4-litrsko povprečno porabo goriva.

V notranjosti so Xdrive najnovejše generacije, koncept ConnectedDrive, ki bo zagotovo zelo zanimiv tehnofrikom, tempomat s funkcijo Stop&Go, opozorilnik za nenamerno spremembo voznega pasu, pogled od strani (Side View) in drugo. Navigacijski sistem Professional vključuje trdi disk.