Prenovljeni Citroën C4

26. 7. 2008
Deli

Domači (beri pariški) salon se nezadržno bliža in vse, kar v Citroënovi paleti ni več sveže, je treba prenoviti. C4 je že eden od teh modelov – na ceste je zapeljal pred štirimi leti.

Vodilni možje so zato skupaj zbobnali oblikovalce in inženirje ter jim naročili, naj zmagovalec svetovnih relijev postane spet nov. Mogoče na prvi pogled tega ni opaziti, toda mere pravijo drugače. C4 je v vseh svojih izvedenkah zrasel (za 15 mm), dobil elegantnejšo masko (po vzoru C5), zadnje luči se bahajo s prosojnim steklom, paleta barv je bogatejša in ponudba lahkih platišč pestrejša. Tudi v notranjosti je opaziti kar nekaj sprememb. Osrednji merilniki so postali čitljivejši, material na armaturni plošči kakovostnejši, blago na sedežih prijetnejše (vključno z usnjem, ki je na voljo za doplačilo) in samodejna klimatska naprava je, če ste zanjo pripravljeni doplačati, lahko po novem tudi dvostezna. Kaj pa pod pločevino? Ja, tudi tam se kaj najde. Najmočnejši dizel je še močnejši (103 kW/140 KM) in čistejši (193 g CO2), 1, 6-litrski bencinski agregat je dobil zamenjavo, to je prostorninsko enako velik motor z oznako VTi 120, za pravo veselje voznikov pa bo skrbel njegov prostorninsko enako velik brat THP 150, ki je nastal v sodelovanju z Bavarci. Neposredni vbrizg in turbokompresor mu v vsakem trenutku zagotavljata dovolj moči in navora (110 kW, 240 Nm).

Foto: Citroën

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol