Prenovljeni Ford Focus

9. 9. 2014
Deli

Oblikovno spremenjeni Ford Focus, ki naj bi ga v Evropi začeli prodajati v začetku novembra, bo imel tudi izboljšane motorje, boljše podvozje in premierno vgrajen vmesnik z imenom SYNC 2.

Pri Fordu pravijo, da ne bo nova le maska avtomobila in armaturna plošča, pač pa da bodo dodelani tudi motorji in posodobljena vmesnik, ki poskrbi za informacijsko-zabavne vsebine. Zato se nikar ne ustavite zgolj pri maski, ki je podedovala nekaj potez drugih (novejših) modelov: predelali so tudi podvozje (tako vzmeti kot tudi blažilnike), električni volanski servo, dodali pametnejšo pomoč pri parkiranju, hkrati s tem pa tudi nadgradili motorje, ki naj bi do 19 odstotkov izboljšali porabo goriva.

Nova sta tudi dva motorja, 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost in 1,5-litrski turbodizelski motor TDCi. Prvi naj bi ponujal 150 oziroma 182 'konjev', kar bo povsem dovolj za zamenjavo 1,6-litrskega stroja, drugi pa bo razvajal s 120 (namesto 2.0 TDCI s 115 'konji') oziroma 150 'konji', če govorimo o zamenjavi za 2.0 TDCi s 140 'konji'. V osnovi bodo ponudili šeststopenjske ročne menjalnike, lahko pa si boste omislili tudi samodejni prenos in prestavljanje prek obvolanskih ušes.

Focus bo prvi avtomobil v Evropi, ki bo ponudili sistem SYNC 2. Pod to oznako pri Fordu ponujajo 8-inčni za dotik občutljivi visokoresolucijski zaslon, ki omogoča navigacijo, upravljanje s klimatsko napravo in prostoročno telefoniranje.  Poleg tega so ponosni tudi na druge asistenčne sisteme, recimo sistem za samodejno ustavljanje v mestu, dodelan aktivni tempomat (kjer lahko voznik določi poljubno razdaljo do spredaj vozečega vozila), tehnologijo MyKey (pesonalizacija avtomobila) itd.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj