Ameriški proizvajalec športnih avtomobilov je na avtomobilskem salonu v Dubaiju pokazal prenovljeni primerek cestno-legalnega superšportnika Panoz Esperante GTR-1 AT, ki so ga leta 1997 izdelali le za homologacijo dirkalnikov za dirko 24 ur Le Mansa.
Panoz Esperante GTR-1 se je v spomin navdušencev za avtomobilske dirke zapisal s "kakofoničnim" hrumenjem motorja V8 in odličnimi rezultati na dolgotrajnih vzdržljivostnih dirkah. Ko je podjetnik Don Panoz leta 1997 avtomobilskemu projektantu Adrianu Reynardu naročil, naj za njegovo novo dirkaško ekipo Panoz Motor Sport Group razvije dirkalnik, je ta razvil prvi dirkalni prototip s sprednjim pogonom po tridesetih letih. Panoz Esperante GTR-1 s Fordovim 6-litrskim motorjem V8 je v različnih različicah uspešno nastopal od leta 1997 do 2003. Panoz Q9 GTR-1 Hybrid z ljubkovalnim imenom Sparky je bil leta 1998 tudi prvi uspešni sodobni hibridni dirkalnik.
Da bi lahko dirkalnik leta 1997 nastopil v Le Mansu, so morali izdelati tudi cestno različico, ki je prišla v obliki Esperanteja GTR-1 Le Mans Homologation Special Sports. Od dirkalnika se razlikuje po notranjosti v usnju in prilagoditvah za cestno vožnjo. Poganja ga motor z močjo več kot 600 "konj", ki se na prednji kolesi prenaša preko ZF-ovega 6-stopenjskega transaxle menjalnika. Za ustavljanje skrbijo Brembove zavore z osmimi cilindri spredaj in štirimi zadaj.
Tudi po obsežni obnovi ostaja v Panozovi zbirki v Braseltonu v Georgiji, a ljubitelji, ki si ga želijo, ne bodo ostali povsem nepotešeni. Pri Panozu namreč na osnovi originalnih kalupov še vedno izdelujejo natančne replike, za katere je treba odšteti 890 tisoč ameriških dolarjev ali več.