Peugeot je predstavil sveži Peugeot 308, ki marsikaj povzema od križancev 3008 in 5008.
Seveda ni postal križanec, ampak je po njih povzel nekaj oblikovnih lastnosti. Novosti se odražajo predvsem na pokončni prednji maski in motornem pokrovu z ostrimi linijami. Nastop okrepijo tudi led diode v žarometih, v led tehniki pa so urejene tudi zadnje luči v značilnem vzorcu 'levjih krempljev'.
Nekaj je tudi novosti v tehniki za varnost in pomoč vozniku, denimo sistem za samodejno parkiranje, i-Cockpit pa je dobil velik na dotik bčutljiv LCD zaslon ter sistama Apple CarPlay in AndroidAuto za boljše sobivanje s pametnimi telefoni. Nov je tudi navigacijski sistem (TomTom). Po novem je Peugeot 308 na voljo tudi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom (razvili so ga skupaj z japonskim dobaviteljem Aisin, omogoča pa delovanje funkcije Stop&Start že od 20 kilometrov na uro navzdol), ki bo na voljo v kombinaciji v modelu 308 GT s turbodizelskim motorjem BlueHDi 180. Čisto nov je 130-'konjski' turbodizelski motor (308 ga je dobil prvi v koncernu), prenovili pa so tudi bencinski turbo trivaljnik PureTech 130 in mu dodali nov šeststopenjski ročni menjlanik.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj