Preurejena Citroënova spletna stran

16. 6. 2010
Deli
Preurejena Citroënova spletna stran

Citroën je bil pri nas prvi med avtomobilskimi znamkami, ki si je omislil spletno stran. Z njo so se prvič predstavili že leta 1997 in poželi nemalo odobravanja.

Kasneje so z njeno obliko in vsebino marsikoga prepričali ter prejeli celo nekaj nagrad zanjo. Zdaj pa bo konec spletne samostojnosti slovenskega Citroëna, saj so svojo predstavitev na spletu morali poenotiti s korporacijo, katere ime zastopajo.

Vseeno pa ostaja Citroënov nastop na spletu še vedno zanimiv, pregleden in informativen. Kot doslej bodo stran stalno osveževali. Obljubljajo, da bo na slovenski strani mogoče dobiti tudi aktualne cenike, česar, na primer, na francoski ali še kateri drugi sicer ni, tako da so dopolnili smernice matične tovarne.

Uporabnikom, ki jih zanima nakup ali vsaj preizkus Citroënovih avtomobilov, je v pomoč tudi del, kjer ob naslovih trgovcev najdejo vse za prijavo na testno vožnjo.

Citroënove spletne strani so bile že doslej razmeroma dobro obiskane, najboljši obisk lani je bil marca (29.561 obiskovalcev), letošnji marec pa je bil sploh rekorden s kar 42.957 'kliki'.

Prenovljeno Citroënovo podobo najdete na www.citroen.si.

Novo na Metroplay: Aljoša Bagola in Matej Šarc│1, 2, 3 ... bis! Podkast Slovenske filharmonije