Po dveh generacijah odsotnosti se BMW M5 naslednje leto zopet vrača z dvema karoserijskima izvedenkama.
Pri BMW M sporočajo, da prihajajoči M5 že preizkušajo na cestah, testnih poligonih in dirkališčih okoli sveta. Potrdili pa so tudi, da se po dveh generacijah odsotnosti vrača M5 Touring! V nasprotju z M3 Touring, ki je naprodaj sploh prvič in je že na naših cestah, je M5 Touring spisal več zgodovine.
Preberite tudi: Čakanja je konec - to je nova serija 5!
Prvi M5 Touring so sicer predstavili leta 1992, in sicer štiri leta po M5 limuzini druge generacije (E34). Takrat je 891 prodanih primerkov poganjal vrstni šestvaljnik s 3,8 litri delovne prostornine in 232 kW moči (315 KM). O Touringu so spet razmišljali že pri nasledniku (E39), a so ocenili, da se jim računica ne bi izšla. Izdelali pa so vsaj en prototip.
Drugič so M5 v Touring različici potem vendarle ponudili z modelom E60 oziroma E61, kot je bila oznaka za Touring, ki pa se je prodajal le v Evropi. Prodali so 19.564 limuzin in 1.025 Touringov. Prvič in zadnjič pa je takrat M5 poganjal V10 s 373 kW moči (507) in 520 Nm največjega navora ter voznimi nastavitvami, ki so motor omejile na 400 "konj". Čeprav je tovarna navajala podatek o pospešku 4,7 sekund do 100 km/h, so avtomobilistični mediji izmerili še precej hitrejše pospeške.
Tako novo limuzino kot novi Touring pa bo prvič poganjal elektrificiran pogonski sklop, a še vedno z bencinskim V8 motorjem s 4,4-litra prostornine - predvidoma enak, kot so ga premierno vgradili v novi XM. A govori se tudi, da naj bi v M5 celo presegel 700 "konj". Sistem v XM-u zmore 480 kW moči (653 KM) in 800 Nm največjega navora, sam osemvaljnik pa 360 kW moči in 650 Nm navora. Zajetni XM po WLTP merjenju na elektriko odpelje 82 kilometrov. Podatek, ki bo v M5 gotovo še nekoliko boljši. Novi Touring bodo na cestah okoli Minhna in v mestu testirali že v prihodnjih dneh, seveda pa se bodo z njim v iskanju idealnega razmerja med zmogljivostmi in udobjem podali tudi na Nürburgring.