Pri Peugeotu se ne bojijo terena ali snega

Pri Peugeotu Slovenija, ki je uradni zastopnik francoske znamke z levčkom kot značko, so prikazali (skoraj) vse štirikolesno gnane avtomobile iz njihovega prodajnega programa. Poudarek je bil predvsem na gospodarskih vozilih.

21. 10. 2008

V sodelovanju s podjetjema Dangel (štirikolesni pogon) in FAM Automobiles (diferencial z zaporo) so na Boxerju, Expertu, Partnerju in Bipperju na motokrosističnem poligonu prikazali, kakšne so prednosti okrepljenega (pragovi, zaščita motorja) in višjega (od 25 do 35 mm) podvozja, predvsem pa zapore diferenciala (povsem mehanska različica, ki prenese do 25 odstotkov navora na kolo z boljšim oprijemom) ter štirikolesnega pogona (do 40 odstotkov moči se prek visko sklopke samodejno prenese s prednjega kolesnega para na zadnjega).

Ob naročilu tako opremljenega vozila, ki ga je treba čakati približno štiri mesece, vam bodo namestili še gume, ki so primernejše za teren. O cenah je težko govoriti, saj je možnosti veliko, dobite pa diferencial z zaporo in s spremembami na podvozju pri Bipperju Furgon za 3.800 evrov (Partner Outdoor 2.700 evrov), štirikolesni pogon, izdatnejšo višino in zaščito za Boxerja pa za okroglih 12.000 evrov. (AM)