Pa ne tista, zaradi katere so postavljali znamenja, ampak modernejša, zaradi katere že tiskajo prodajne kataloge in cenike.
Kuga bo prvi Fordov evropski SUV. 4, 4 metra dolgi, in 1, 64 metra široki križanec je narejen na Focusovi platformi, serijski model bo predstavljen prihodnji teden v Ženevi, prvi prodajni saloni pa jo bodo sprejeli v prihodnjih mesecih. Srce Kuge bo 136-'konjski' in s 340 Nm obdarjeni dvolitrski turbodizel, ki bo prek šeststopenjskega Getragovega ročnega menjalnika gnal prednji ali pa vsa štiri kolesa (Haldex). Prenos moči med premama je možen v razmerju 50 : 50.
Različica s pogonom na dve (serijsko 17-palčni) kolesi naj bi na 100 prevoženih kilometrov popila 6, 3 litra plinskega olja, Kuga 4 x 4 pa še dodaten deciliter. O cenah še ni informacij, je pa znano, da se bo prtljažnik odpiral v dveh delih (tudi prek daljinskega upravljalnika), da bo v osnovi nudil zatočišče 360 litrom prtljage ter da se bo lahko po predalčkih 'pretakalo' še 50 litrov.
Foto: Ford