Električno gnana različica njihovega drugega najbolje prodajanega modela je zamaskirana že na cestah. Zaenkrat seveda še v testni fazi.
Pri Porscheju so začeli vzbujati zanimanje o popolnoma novem Macanu in to podprli z nekaj fotografijami dodobra zamaskiranih prototipov med testiranjem. Električni Macan je trenutno še v fazi testiranja resničnih življenjskih okoliščin vozila na javnih cestah, kjer bo pred predstavitvijo opravil vsaj tri milijone kilometrov, na trg pa naj bi prišel leta 2023.
Testiranje sicer poteka že kar štiri leta, pri tem pa Porsche uporablja tudi 20 digitalnih prototipov, ki služijo predvsem dodelavi energetskega upravljanja, akustike, termodinamike baterij in aerodinamike. Slednja pri električnih vozilih igra pomembno vlogo, saj lahko le majhne spremembe precej vplivajo na električno avtonomijo vozila. Pri oblikovanju je torej mogoče opaziti tudi sledi Taycana, od podobnih sprednjih žarometov do “motornega” pokrova, ki je nižji od drugih, saj Macan pod njim ne bo skrival velikega ICE motorja. Na zadnjem delu je mogoče opaziti kupejevsko položnejši zaključek strehe, lažne izpušne cevi pa na srečo služijo le kot optična prevara.
Nova platforma, kasneje tudi za Audijeve modele
Električni Macan bo temeljil na povsem novi platformi PPE (Premium Platform Electric), ki je zasnovana izključno za električna vozila in podpira baterije z zmogljivostjo do 100 kilovatnih ur. Te platforme trenutno ne uporablja še nobeno vozilo na trgu, kasneje pa se bo Macanu pridružil tudi Audi A6 e-tron in drugi. Prav tako kot Taycan, bo tudi električni Macan temeljil na 800-voltni zasnovi, ki ponuja dolge električne dosege in hitro polnjenje do 270 kilovatov, prav tako pa pri Porscheju obljubljajo, da bo Macan najšportnejši model v svojem segmentu, kar bodo podprli tudi s števillkami.
Uradno ime še ni znano, v času testiranja pa nosi oznako E Macan. Spadal bo v enak velikostni razred kot Macan, cenovno pa bo kotiral nekoliko višje kot ICE različica. Pri Porscheju so potrdili tudi prihod osveženega Macana, ki je na trgu od leta z motorji na notranje zgorevanje (brez dizla), ki naj bi uspešno sobival z električno različico še kakšni dve, ali celo tri leta, na trg pa naj bi zapeljal že letošnje leto.