S predstavitvijo na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi se v ponudbo Alfe Romea vrača ime Giulietta.
Legendarni Alfa Romeo je v petdesetih letih prejšnjega stoletja buril domišljijo navdušencev, zdaj pa v Milanu želijo ponoviti zgodbo z novo Giulietto, ki je naslednica Alfe 147, predstavnice spodnjega srednjega avtomobilskega razreda.
Novo Giulietto so seveda zasnovali v Centru Stile Alfa Romeo. Na zunanjosti je opaziti stilsko sorodstvo z manjšim MiTom, v Italiji pa ne skrivajo, da so se spogledovali tudi s slovito 8C Competizione. Alfin logotip je spredaj umeščen malce nenavadno, nad odbijačem med dvema odprtinama za dovod zraka.
Alfa Romeo Giulietta ima LED-žaromete in zadnje luči, zadnji kljuki sta skriti, s strani klinasto oblikovani avtomobil pa deluje nekoliko kupejevsko. Italijanski slog je zaznaven tudi v notranjosti. Nova Giulietta je dolga 4, 35 metra, visoka 1, 46 in široka 1, 80 metra.
Med osema so ji namenili 2, 63 metra, v prtljažnik gre do 350 litrov vsebine. Tovarna obljublja dinamično in zmogljivo milančanko, okretno in varno. Krmilni sistem je razvit povsem na novo, v paketu pa prihodnjo pomlad prihajata še DNA-sistem prilagajanja obnašanja vozila in izbira med nastavitvami obnašanja motorja, krmilnega sistema, elektronskega diferenciala Q2 in obnašanjem dinamičnega nadzora stabilnosti VDC.
V začetku bodo v ponudbi le turbomotorji (vsi Euro 5, s sistemom start-stop): bencinska motorja (1.4TB 88 kW in 1.4TB MultiAir 125 kW) in dizelska motorja (1.6 JTDM 77 kW in 2.0 JTDM 125 kW). Kasneje bodo dodali še Quadrifoglio Verde 1750 TBi s 173 kW.