Na jesenskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu bo Peugeot predstavil novega 308.
Kot glavno prednost pri novem 308 Peugeot izpostavlja novo modularno platformo EMP2, zaradi katere bo novinec v primerjavi s predhodnikom lažji celo do 140 kilogramov. Oblikovno drastičnih sprememb novi oziroma prenovljeni 308 ne bo ponujal. V dolžino so mu namenili 4,25, v višino pa 1,46 metra. Novi 308 bo razveselil tudi tiste kupce, ki potrebujejo veliko prostora v prtljažniku, tam ga bo namreč kar 470 litrov. Nova sta prednja žarometa, ki bosta pri bogateje opremljenih različicah že serijsko v celoti opremljena z LED-tehnologijo, prav tako nove so zadnje luči.
V notranjosti bo novi 308 povzel nekatere zamisli manjšega 208. To pomeni tudi tako imenovani i-cockpit, ki prinaša precej majhen volanski obroč in povsem pod zgornji rob armaturne plošče pomaknjene merilnike. Nekaterim je novost všeč, drugi pa zaradi povsem med noge potisnjenega volanskega obroča, ki z zgornjim delom prekriva merilnike, nismo najbolj navdušeni nad njo.
Tudi zaradi občutno manjše mase naj bi novi 308 omogočal dinamičnejšo vožnjo, predvsem pa boljšo lego na cesti. Seveda se bo manjša masa poznala tudi pri motorjih, ki bodo tako še varčnejši in bodo v ozračje posledično izpuščali manj škodljivih snovi. V najvarčnejših pri Peugeotu omenjajo celo izpust CO2 vsega 86 g/km.
Novega Peugeota 308 bodo izdelovali v tovarni v mestu Sochaux, pri čemer bodo pogonske sklope dobavljali iz proizvodnih obratov v mestih Trémery in Douvrin.
Kot rečeno, bo novi Peugeot 308 premierno predstavljen na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, kmalu zatem (še jeseni) pa ga bodo že začeli tudi prodajati.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem