Prihaja Peugeot 208

19. 8. 2011
Deli

Majhni avtomobili so v Evropi zelo pomembni, česar se zavedajo tudi pri Peugeotu, ki je z mestnim malčkom 207 oziroma njegovima predhodnikoma 2006 in 205 vedno uvajal oblikovne smernice novih modelnih generacij.

To bo menda veljalo tudi za Peugeota 208, ki se le deloma spogleduje s pravkar predstavljenim 508, bolj pa naj bi ubiral nove oblikovne smernice, ki izhajajo iz lanskih študij SR1 in HR1. Menda bi se lahko imenoval celo Peu­geot 201, s čimer bi tovarna še bolj poudarila korenito prenovo modelne linije in pretrganje s preteklostjo

Peugeot 208 naj bi se v primerjavi s sedanjim 207 za dobrih pet centimetrov skrajšal na štiri metre, a bi po zaslugi daljše medosne razdalje v notranjosti ponujal več prostora za potnike na sprednjih sedežih in zadnji klopi.

Bencinski motorji naj bi bili še naprej plod sodelovanja z BMW-jem, mogoče pa je, da se bo tudi Peugeot zatekel k 'downsizingu' in bo ponudil turbinsko polnjene trivaljnike. Dizelsko ponudbo bodo vsekakor še naprej tvorili izdelki iz laboratorijev koncerna PSA Peugeot Citroën. Morebiti lahko računamo tudi na alternativni pogon z elektromotorjem ali s plinoma LPG in CNG, pojavil pa bi se lahko tudi Peugeotov hibridni dizelsko-električni pogon HYbrid4 oziroma njegova prihodnja razvojna stopnja. Vsekakor lahko računamo tudi na serijski sistem stop/start, na izpušnih sistemih dizelskih različic pa ne bi smeli manjkati filtri trdih delcev.

Da je razvoj Peugeota 208 pri koncu, dokazujejo tudi vohunske fotografije močno zamaskiranega prototipa. Prvič si ga bomo menda lahko ogledali spomladi na avtomobilskem salonu v Ženevi, potem pa bo sledila postopna uvedba na avtomobilski trg.

Konec leta 2012 bosta sprva na voljo tri- in petvratna karoserijska različica, v letu 2013 jima bosta sledila kombi 208 SW in kupe-kabriolet 208 CC, konec istega leta naj bi kot naslednik uspešnega RCZ prišel še kupe, hkrati pa naj bi predstavili tudi roadster. Poleti 2014 naj bi modelno paleto, ki se bo torej precej razširila, zaokrožil še majhen križanec Peugeot 2008.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel