Volkswagen Golf šeste generacije je star šele dobra tri leta in še ni izgubil zagona, a Volkswagen že pripravlja njegovega naslednika.
Po napovedih naj bi luč avtomobilskega sveta ugledal kmalu za predstavitvijo novega Audija A3 v drugi polovici prihodnjega leta, morda že na avtomobilskem salonu v Parizu. O obliki, ki naj ne bi pomenila revolucionarnega pretrganja s preteklostjo, se še vedno ne ve prav veliko in tudi risbe, ki jih objavljamo ob članku, so zgolj predvidevanje risarja.
Zato pa je več znanega o tehniki, ki bo menda prinesla korenito pretrganje s sedanjo. Prihodnjemu Golfu naj bi namreč za osnovo služila Volkswagnova nova modularna platforma z oznako MQB, ki je okrajšava za Modular Querbaukasten, kar bi v slovenščino lahko prevedli kot modularna prečna sestavljanka.
Prvi predstavljeni avtomobil z novo platformo bo sicer novi Audi A3, a mu bo Volkswagen Golf nemudoma sledil. Volkswagen naj bi jo brez posebnih predelav in stroškov uporabil na večini modelov segmentov B, C in D ter z njo nadomestil več sedanjih platform. Zaradi modularne zgradbe naj bi omogočala tudi dokaj preprosto vgradnjo hibridnih in električnih pogonskih sistemov.
Volkswagnov koncern bi rad po načrtih izdelal vsaj 50 milijonov avtomobilov s to platformo, v Golfu VII in njegovih izvedenkah pa bo menda na voljo v treh medosnih razdaljah: 2.630 mm za Golfa s tremi in petimi vrati, 2.680 mm za Jetto in 2.790 mm za Golfa Varianta in Tiguana.
Povsem nova naj bi bila tudi paleta motorjev z modularno zasnovo in oznakami MDB (Modular Dieselbaukasten = modularna dizelska sestavljanka) za dizelske in MBB (Modular Benzinbaukasten = modularna bencinska sestavljanka) za bencinske motorje.
Osnovni dizelski motor naj bi bil 1,2-litrski trivaljnik, poleg njega naj bi bila na voljo še 1,6- in dvolitrski štirivaljnik. Njihove moči pa naj bi segale od 75 do 204 'konjev'. Tudi osnovni, 1,2-litrski bencinski motor naj bi bil trivaljnik z največjo močjo 75 'konjev', nad njim pa naj bi bili štirivaljniki različnih delovnih prostornin, ki bi segali od 90 do 250 'konjev'. Opremljeni bodo tudi z do okolja prijazno tehnologijo Blue Motion Technology. Vsekakor lahko pričakujemo tudi električne in hibridne pogonske sklope.
Bolj ali manj je menda določen tudi vozni red prihodov različnih Golfovih izvedenk na avtomobilski trg. Kot rečeno, naj bi bil novi Golf v tri- in petvratni različici predstavljen konec prihodnjega leta. Konec leta 2013 naj bi mu sledil Golf Variant, v začetku leta 2014 pa Golf Plus. V prvi polovici leta 2015 naj bi na ceste zapeljal novi Tiguan. Novi Sciroco naj bi prišel na trg poleti 2015, Golf Cabrio v začetku leta 2016, nova Jetta pa poleti 2016.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj