Kot pravijo pri Oplu, se zelo trudijo, da bi postali najučinkovitejša znamka v okviru skupine PSA – kar velja tudi za njihovo britansko znamko Vauxhall. Temelje njihovega prihodnjega razvoja so že lani novembra napovedali s strateškim načrtom PACE!, še pred koncem letošnjega leta pa bodo oblikovno in tehnično usmeritev znamke nakazali z novo študijo, ki so jo napovedali z zakrito risbo.
Oplov izvršni direktor Michael Löschler je že lani povedal, da je načrt PACE! usmerjen tudi v prizadevanja za utrditev znamke, čemur bo namenjena študija, ki bo simbolizirala smer, v katero jo bodo mahnili. Oplovi oddelki so se pri snovanju študije držali predvsem vrednot 'nemški, dostopen, vznemirljiv' in poskusili najti način, kako te vrednote izraziti z oblikovanjem, tehnologijo, bistvom Oplovih avtomobilov in odnosom z njihovimi strankami. Pod vodstvom Oplovega glavnega oblikovalca Marka Adamsa je bilo poskrbljeno za nadaljnji razvoj Oplove oblikovne filozofije, ki bo prihodnjim modelom nemške znamke prinesla precej sprememb. Študija je sicer še zakrita, a ko jo bomo konec leta lahko videli, bo predstavila prav te spremembe.
Študija bo napovedala predvsem 'novo nemškost', s katero bi radi pri Oplu poudarili, da ne izhajajo le iz tradicionalnih nemških vrednot, ampak so odprti tudi svetu, zavračajo omejenost in so resnično naklonjeni ljudem. To po njihovem mnenju najbolje opiše beseda 'menschlich', ki bi jo lahko v slovenščino prevedli kot 'človeški, človekoljuben'. Iz tako opredeljenega nemškega značaja so izpeljali tudi dva temeljna stebra prihodnje Oplove oblikovalske filozofije: 'drzno' in 'čisto'.
Prvi steber označuje drzne oblike, ki res izstopajo, drugi pa jasnost, intuitivnost in osredotočenost oblik. Kot primer tako oblikovanega avtomobila je Adams izpostavil Opla CD, ki so ga leta 1969 predstavili na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prav tako pa so vidni na njihovi za zdaj najnovejši študiji GT Concept. Študija, ki jo bodo pokazali konec leta, bo nadaljevanje usmeritve, ki jo je nakazal GT Concept, a prinaša tudi nekaj velikih korakov naprej. Kot pravi Adams, so v središče prihodnjega obraza znamke postavili Oplov kompas, ki oblikovne elemente razvršča ob dveh oseh, ki se sekata v Oplovem znaku, zato bo ta v žarišču avtomobila bolj kot kdaj prej. Linija osrednjega pregiba na motornem pokrovu bo predstavljala drzno in navpično os, poudarjene dnevne luči v obliki krila pa bodo simbolizirale vodoravno os.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj