Priključni hibrid je prodajno najbolj uspešna različica Panamere v Evropi

15. 12. 2017
Deli
Priključni hibrid je prodajno najbolj uspešna različica Panamere v Evropi (foto: Porsche)
Porsche

Videti je, da se kupci razkošnih avtomobilov radi odločijo za nakup priključno hibridne različice določenega modela, če je ta seveda na voljo. Tako vsaj kažejo prodajne številke Porscheja Panamere.

Nemški proizvajalec razkošnih športnih avtomobilov namreč poroča, da v Evropi priključno hibridne različice Panamere povprečno dosegajo kar 60-odstotni delež v vsej prodaji njihove športne limuzine. Na Norveškem in v Belgiji je bilo priključno-hibridnih kar 90 odstotkov vseh prodanih Panamer. Sledijo jima Finska s 85-odstotnim deležem, Avstrija z 80-odstotnim deležem in Francija, kjer se je za priključni hibrid odločilo 70 odstotkov vseh kupcev novih Panamer.

Ti podatki vsekakor kažejo na veliko zanimanje za priključno hibridne, hibridne in električne avtomobile, zato se je očitno za pravilno izkazala Porschejeva odločitev, da ne ponudi le ene, ampak dve priključno hibridni različici Panamere (oziroma celo štiri, če upoštevamo novo karoserijsko različico Sport Turismo). S tem so si ustvarili tudi dobro podlago za sprejem serijskih izpeljank iz električne študije Mission E in druge električne in priključno hibridne modele, ki bodo iz Stuttgarta pripeljali v prihodnosti.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem