Kdaj se bomo po najbolj obremenjenem odseku slovenskih avtocest lahko vozili po šestih pasovih?
Dars je zaprosil še za izdajo okoljevarstvenega soglasja za preureditev odstavnega pasu v vozni pas na primorski avtocesti pred Ljubljano, potem ko je pred mesecem dni že oddal vlogo za preureditev štajerske avtoceste pred Ljubljano.
Dars je ministrstvo za okolje, prostor in energijo zaprosil za okoljevarstveno soglasje za širitev primorske avtoceste med Ljubljano in Vrhniko v šestpasovnico. Pred mesecem so enako vlogo oddali tudi za širitev štajerske avtoceste med Ljubljano in Domžalami, je danes prek omrežja X, nekdanjega Twitterja, sporočil upravljavec avtocest v Sloveniji.
Kot so v začetku meseca pojasnili za STA, bo z deli, ki se bodo izvajala kot vzdrževalna dela v javno korist, mogoče začeti po pridobitvi pravnomočnega okoljevarstvenega soglasja. Če bodo postopki potekali brez zapletov, razpis za izvedbo gradbenih del načrtujejo za prvo polovico leta 2024, dela pa bi se lahko začela v letu 2025.
Načrtovani so celovita obnova dotrajane voziščne konstrukcije, preureditev odstavnega pasu v tretji prometni pas širine 3,5 metra, izvedba odstavnih niš in ustrezne razširitve pri premostitvenih objektih.
Preberite še: KONČNO! Začela so se gradbena dela za (pre)dolgo pričakovani avtocestni priključek
BONUS VIDEO: Spoznajte Mercedesovo prestižno limuzino, oblikovano pod vodstvom slovenskega mojstra Roberta Lešnika
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del