Prišel je najmočnejši Golf doslej!

27. 6. 2024 | Jaka Drozg
Deli

Spremenili in izboljšali so nekaj ključnih problemov prejšnjega modela, mu dodali več moči, zvoka in … ChatGPT?!

Po medživljenjski osvežitvi običajnega Golfa, ki nosi modelno oznako Mk8.5, so posodobili še najmočnejšega v ponudbi: Golfa R. Osnovni recept ostaja enak: 2-litrski prisilno polnjen štirivaljnik, 4MOTION štirikolesni pogon in 7-stopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik.

Izboljšana pa je zmogljivost in sicer na 245 kilovatov moči (333 ‘konj’) in 420 njutonmetrov navora, s čimer se je na letvici najmočnejših serijskih Golfov izenačil s posebno izvedbo za 20. obletnico. Poleg moči so se igrali še s sistemom za vžig, ki naj bi pripomogel k akustično bogatejši izkušnji, beri pokajoči in glasnejši kot prej, sploh v sodelovanju z doplačljivim Akrapovič izpušnim sistemom iz titana.

Volkswagen

Z enako zmogljivostjo se ponaša tudi karavanska izvedba Golf R Variant, ki s kar 1642 litri prtljažnega prostora (s podrto zadnjo klopjo) predstavlja uporabnejšo od obeh izvedb. Vizualna osvežitev je najbolj opazna po spremenjenih sprednjih žarometih – iz štirih ‘oči’ na dve, osveženih odbijačih in novih doplačljivih 19-palčnih ‘ Warmenau’ kovanih platiščih, ki tehtajo le 8 kilogramov na kos.

Volkswagen

Na zadovoljstvo vseh uporabnikov največjo spremembo v kabini predstavlja osvežena infozabavna enota, ki problematični sistem prejšnjega modela nadgradi z večjim 32,8 centimeterskim zaslonom, bolj intuitivno programsko opremo, hitrejšo odzivnostjo na dotik (to velja tudi za stikala na volanu), osvetlili pa so drsnike za zvok in temperaturo. Zvočni asistent zdaj temelji na osnovi umetne inteligence s pomočjo ChatGPT-ja, stikala na volanu pa so na žalost ostala občutljiva na dotik. Po želji je v kabini mogoče dobiti tudi okrasne elemente iz pravega karbona.

Volkswagen

Na seznamu doplačljive opreme se nahaja še R-Performance paket, ki največjo hitrost izboljša iz 250 na 270 kilometrov na uro, doda agresivnejši usmernik zraka zadaj, GPS časovni merilec krogov in G sil ter dva nova vozna načina: Special, ki je posebno prilagojen za vožnjo po Nürburgringu ter Drift, ki je ... namenjen neumnostim in zabavi.

Novo na Metroplay: "Največja ovira je davčni sistem" | Blaž Brodnjak