Toyota je na avtomobilskem salonu v New Yorku predstavila novi priključno hibridni Prius Plug-in Hybrid, ki v drugi generaciji porabi vsega 1,4 litra bencina na 100 kilometrov in v zrak izpušča 32 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Prius Plug-In seveda izhaja iz hibridnega Priusa, pri katerem so se snovalci odločili za kombinacijo Toyotine nove globalne platforme, privlačne oblike in sloga ter novega hibridnega pogonskega sklopa. Večja litij-ionska baterija s kapaciteto 8,8 kWh voznikom omogoča, da dlje časa ostanejo v električnem načinu vožnje in s tem lahko gospodarnost izboljšajo vse do 1,4 litra bencina na sto kilometrov, izpuste vodika pa do 32 gramov na kilometer.
Tudi ko ne vozi v električnem načinu, se Prius Plug-in Hybrid čim večkrat zateka k elektromotorju, predvsem v situacijah, ko je ta bolj smiseln od bencinskega motorja. Do izraza pride predvsem v mestu in predmestjih ter med krajšimi vožnjami. Električna vožnja je možna vse do hitrosti 135 kilometrov na uro in do razdalje 50 kilometrov, polnjenje baterije z 230-voltnim polnilnikom pa kljub povečani kapaciteti baterije traja le 2,3 ure.
Prius Plug-In Hybrid je kot prvi opremljen tudi s sistemom "dual motor/generator", ki za pogon uporablja elektromotor in generator in mu s tem precej izboljša električne zmogljivosti med pospeševanjem, k manjši potrebi po bencinskem motorju pa pripomoreta tudi električno gretje notranjosti in klimatska naprava na osnovi toplotne črpalke.