Prizadevanje za zadovoljstvo strank

Neodvisne servisne delavnice so lahko ugodna alternativa pooblaščenim, sploh če so njihove storitve v skladu z garancijskimi zahtevami proizvajalcev avtomobilov in s tem tudi zagotovilo, da bodo opravljene v skladu z visokimi standardi. Med takšne spada mreža neodvisnih servisov proizvajalca olj in aditivov Liqui Moly.

Prizadevanje za zadovoljstvo strank (foto: Matej Herle) Matej Herle
19. 4. 2018 | Promocijsko sporočilo

V mrežo Liqui Moly se uvršča tudi avtoservis Hemak Avtoservis in trgovina d.o.o., ki deluje na naslovu Polje 13 B v Izoli. Vodita ga Matej Herle in Matej Koterle, ki sta sicer na isti lokaciji ločeno delala že dobro desetletje, potem pa sta ugotovila, da bo delo lažje teklo, če bosta svoji dejavnosti združila v skupnem podjetju. Oba sta sicer pred tem delala v pooblaščenih servisih, kjer sta ugotovila, da si želita svoje podjetje, saj se le v manjšem in na stalne stranke orientiranem servisu lahko res posvetita delu in opravita tudi popravila, ki se izkažejo za potrebna, a jih na pooblaščenih servisih zaradi pomanjkanja časa pogosto izpustijo. Če si kot serviser samostojen, se lahko vedno sam odločiš, koliko časa je potrebnega za določen avtomobil, in napaki posvetiš toliko časa, kot ga zahteva.

Pri svoji dejavnosti cenita dobavitelje, kot je Liqui Moly oziroma njegov slovenski zastopnik Euroton, ki jim je vedno na voljo kot tehnična podpora ter ima na razpolago razvojni laboratorij v proizvodnji aditivov Liqui Moly v Ulmu. S proizvodi Liqui Moly delata že od leta 2013, vendar ga strankam priporočata predvsem zadnja tri leta. Prej sta izdelke dobro leto preizkušala predvsem na lastnih in avtomobilih svojih prijateljev. Kot pravita, izdelka ne bi mogla priporočati stranki, če se pred tem ne bi sama popolnoma prepričala o njegovi kakovosti in učinkovitosti. Zdaj uporabljata izključno olja in preostale proizvode znamke Liqui Moly, razen če posamezna stranka izrecno ne želi česa drugega, vendar je to zelo redko. Velikokrat pri servisu stranke kar same povprašajo po dodatku za gorivo ali olje, saj same opazijo razliko pri delovanju motorja. Kot pravijo v avtoservisu Hemak, jim aditivi in čistila Liqui Moly olajšajo in skrajšajo popravila, da znižajo stroške in tako pridobijo zadovoljne stranke.

V servisu so zaposleni trije mehaniki z dolgoletnimi izkušnjami, eden pa skrbi za nabavo in prodajo nadomestnih delov ter pomoč pri organizaciji dela. Opravljajo redne servise, avtodiagnostiko, servisiranje in popravilo klim ter vse vrste mehaničnih popravil. Osredotočeni so na avtomobile znamke Opel, da lahko strankam vozil zagotovijo boljšo kakovost storitev. Ko gre za širjenje kroga strank, se najraje zanesejo na dober glas in priporočila zadovoljnih strank, dobite pa jih na elektronskem naslovu avtoservis.hemak@gmail.com ali telefonski številki 031 750 700.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri