Novi najzmogljivejši Taycan prihaja le nekaj tednov po tem, ko je Porsche pokazal Taycana v osveženi in izboljšani obliki. In ja, izbrati ga je mogoče tudi s paketom Weissach.
O tem novem, izrazito športno nastrojenem Taycanu se je do zdaj že veliko govorilo. Naslove prispevkov je z navdušujočim časom (7:07,55) na Nürburgringu polnil še pred uradno predstavitvijo - tam je za Rimčevo Nevero zaostal le za dobri dve sekundi. Pričakovano, ko pa ima prvič prste zraven Porschejev GT oddelek.
Navor? Pošastnih 1340 njutonmetrov
Zdaj so pri Porscheju končno razkrili, kako so ta čas dosegli. Najprej seveda z občutno več moči. Zadnji motor ima frekvenčni pretvornik s polprevodniki iz bolj silicijevega karbida in posledično zmogljivostjo 900 amperov (pretvornik v Turbo S prevaja največ 600 amperov). Taycan Turbo GT tako zmore 580 kilovatov (788 KM). Ob uporabi startnega programa se moč povečala na 760 kilovatov (1033 KM), za dve sekundi pa celo na 815 kilovatov (1108 KM). Med vožnjo je potem na voljo funkcija Attack Mode, ki za deset sekund moč poveča za 120 kilovatov. Navor? Pošastnih 1340 Nm.
Taycan Turbo GT tako do stotice pospeši v 2,3 sekunde. Hitreje kot lahko izgovorim njegovo ime. Do dvestotice se požene v 6,6 sekunde, s paketom Weissach pa v 6,4 sekunde, kar je recimo dve desetinki počasneje v primerjavi s Teslo Model S plaid in desetinko počasneje od Ferrarija SF90. Turbo GT sicer doseže najvišjo hitrost pri 290 km/h, s paketom Weissach pa pri 305 km/h.
Od tu naprej pa je očitno, zakaj je Taycan na t. i. severni zanki pridobil toliko prednosti
Podvozje so namreč priredili v GT oddelku, karbonski zavorni paket je serijski. Turbo GT je od Turba S lažji za 75 kilogramov, veliko so prihranili s kupom manjših karoserijskih in notranjih delov iz ogljikovih vlaken, nekaj tudi s sedeži. Če izberete Weissach paket, se potem znebite vsega, česar na stezi ne potrebujete. Ni zadnjih sedežev (in zvočnikov), spredaj pa ni na primer Sports Chrono ure ali USB-vtičnic pri vozniku, pa potem lahka stekla in manj izolativnega materiala.
In še aerodinamika - razdelilnik zraka spredaj in aktivni spojler zadaj (iz karbonskih vlaken). Paket Weissach potem prinaša še nekoliko agresivnejšo aerodinamiko s fiksnim krilcem zadaj (220 kg potisne sile) ter dodatnimi odbojniki zraka pod podvozjem. Serijsko ima 21-palčna kovana platišča, obuta v poldirkalne pnevmatike.
Taycan Turbo GT je sicer prevozil tudi krog kalifornijske Lagune Sece, kjer je podrl rekord med serijskimi vozili z električnim pogonom (1:27,87). Stal bo več kot 200 tisočakov in skoraj toliko kot 911 GT3 RS.
Preberite še
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj