Prvi novi Renault Clio 5 zapeljal iz Revoza

4. 7. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Tretjega julija so v novomeške Revozu zagnali izdelavo petega rodu Clia. Ta bo potekala na istem montažnem traku kot izdelujejo dosedanji nabor treh modelov, Renaultovih Twinga in Clia (četrtega rodu) ter Smartovega e-ForFour.

Renault je za Revozovo širitev nabora modelov namenil vložek 90 milijonov evrov, tri milijone je kot subvencijo primaknila slovenska država. Tako se je tudi slovesnost ob začetku izdelave začela s predstavniki Revoza (direktor Kaan Ozkan) ter predsednikom slovenske vlade, Marjanom Šarcem, in ministrom za gospodarstvo, Zdravkom Počivalškom. 

Clio bo kot vse kaže postal kmalu najštevilčnejši izdelek, ki je z Renaultovim zaščitnim znakom nastajal v Novem mestu. Od dosedanjih 4,4 milijona avtomobilov, ki so jih izdelali tu, je bilo Cliov doslej slaba dva milijona, pričakovati pa je, da bo peti rod Clia postal poglavitni izdelek iz Novega mesta, saj Twingu zaradi težav, ki jih imajo pri majhnih avtomobilih evropski izdelovalci z doseganjem ekoloških norm in umeščanjem v še sprejemljive okvire, po letu 2022 najmanjšim modelom in torej tudi Twingu evropski predpisi nakazujejo, da bodo odšli v pozabo.

Z zajetnim vložkom v najrazličnejšo strojno opremo, največ v robotizacijo izdelave karoserij ter digitalizacijo nadzora proizvodnje (pametna tovarna) so v Revozu poskrbeli za primerno posodobitev, s katero se bo Revoz  uvrstil med sodobne Renaultove obrate, za katere bo tudi v prihodnosti mogoče najti primerno polnitev zmogljivosti.

Clio petega rodu bodo v začetku izdelovali še skupaj s četrtim, ki bo ob skorajšnjem kolektivnem dopusti najbrž zlagoma postal nezanimiv. Najbolje prodajani model na kar nekaj evropskih trgih in seveda tudi na slovenskem, bo namreč od sredine septembra na voljo tudi domačim kupcem.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel