Citroën se je odločil za ime CCrosser, Peugeot je izbral 4007, pri obeh pa gre za sorodstvene vezi z Mitsubishijevim Outlanderjem. Zadnji je ’platformodajalec’, Mitsubishi je v družino mehkih terencev dodal svoj dober štirikolesni pogon s tremi načini pogona (na prednji kolesi, na vsa štiri kolesa ali z zaporo za vožnjo po spolzkih terenih), Francozi pa so v zameno pritaknili svoj dober 2, 2-litrski HDi s 156 kilovati, visokotlačnim neposrednim polnjenjem po skupnem vodu in filtrom trdih delcev.
Motor so sicer razvili v sodelovanju s Fordom. Čeprav so si 4007, C-Crosser in Outlander tehnično zelo podobni, to oblikovno uspešno skrivajo. CCrosser je nezmotljivo Citroën, še bolj je 4007 nezamenljivo izdelek Peugeotove šole oblikovanja. Citroënu so v dolžino namerili 4, 64 metra, v širino 1, 81 in v višino 1, 73 metra, med osema pa je za 2, 67 metra prostora.
Peugeot po merah ni daleč. Oba Francoza bosta na trgu nastopala tudi z možnostjo prevoza do sedmih potnikov in zelo dobro prilagodljivostjo prtljažnega prostora, v katerem so lahko sedeži ali pa zadnja vrsta ponikne v dno prtljažnika, druga pa se uporabno zloži.
Druga vrsta se v C-Crosserju pomakne za 80 milimetrov, da omogoči večje udobje potnikov ali večjo prostornino prtljažnega prostora. Možno jih je zložiti z električnim preklopom 2/3-1/3 prek dveh upravljalnih stikal v prtljažniku. C-Crosserjev prtljažnik se odpira v dveh delih. Spodnja loputa prenese 200 kilogramov, kar olajša natovarjanje obsežnih ali težkih predmetov in omogoča sedenje. Menjalniki bodo šeststopenjski ročni.
Partnerji načrtujejo letno prodajo 30.000 vozil, prve prodaje v rastočem razredu SUV-ov pa se bodo začele poleti naslednje leto. Za zdaj toliko, več pa ob naslednji priložnosti, ko bomo že sedli za volan.