PSA gre navkreber

Bilo je le še vprašanje časa, kdaj bo skupina PSA Peugeot Citroën predstavila svoja terenca. Vohunske fotografije in napovedi so dosegle vrhunec pred dnevi, ko je skupina objavila prve fotografije.

9. 11. 2006

Citroën se je odločil za ime CCrosser, Peugeot je izbral 4007, pri obeh pa gre za sorodstvene vezi z Mitsubishijevim Outlanderjem. Zadnji je ’platformodajalec’, Mitsubishi je v družino mehkih terencev dodal svoj dober štirikolesni pogon s tremi načini pogona (na prednji kolesi, na vsa štiri kolesa ali z zaporo za vožnjo po spolzkih terenih), Francozi pa so v zameno pritaknili svoj dober 2, 2-litrski HDi s 156 kilovati, visokotlačnim neposrednim polnjenjem po skupnem vodu in filtrom trdih delcev.

Motor so sicer razvili v sodelovanju s Fordom. Čeprav so si 4007, C-Crosser in Outlander tehnično zelo podobni, to oblikovno uspešno skrivajo. CCrosser je nezmotljivo Citroën, še bolj je 4007 nezamenljivo izdelek Peugeotove šole oblikovanja. Citroënu so v dolžino namerili 4, 64 metra, v širino 1, 81 in v višino 1, 73 metra, med osema pa je za 2, 67 metra prostora.

Peugeot po merah ni daleč. Oba Francoza bosta na trgu nastopala tudi z možnostjo prevoza do sedmih potnikov in zelo dobro prilagodljivostjo prtljažnega prostora, v katerem so lahko sedeži ali pa zadnja vrsta ponikne v dno prtljažnika, druga pa se uporabno zloži.

Druga vrsta se v C-Crosserju pomakne za 80 milimetrov, da omogoči večje udobje potnikov ali večjo prostornino prtljažnega prostora. Možno jih je zložiti z električnim preklopom 2/3-1/3 prek dveh upravljalnih stikal v prtljažniku. C-Crosserjev prtljažnik se odpira v dveh delih. Spodnja loputa prenese 200 kilogramov, kar olajša natovarjanje obsežnih ali težkih predmetov in omogoča sedenje. Menjalniki bodo šeststopenjski ročni.

Partnerji načrtujejo letno prodajo 30.000 vozil, prve prodaje v rastočem razredu SUV-ov pa se bodo začele poleti naslednje leto. Za zdaj toliko, več pa ob naslednji priložnosti, ko bomo že sedli za volan.